Wymiana oleju wspomagania ukł. kierowniczego Lantra 1.5 93r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !

Mam następujący problem. Rano po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilkuset metrów usłyszałem niepokojący dźwięk. Natychmiast wyłączyłem motor i otworzyłem maske. Okazało sie ,że z metalowo-gumowego łączenia pompy wspomagania z przekładnią kierowniczą w jednym miejsu zrobiła sie nieszczelność i płyn mocno wycieka. Z tąd dość mocny donośny odgłos jakby coś szorowało. Pojechałem na szrot i fartem kupiłem potrzebną część. Chciałbym się dowiedzieć czy po spuszczeniu oleju oraz zamontowaniu potrzebnej części należy poprostu wlać nowy olej ( jaki i jaką ilość ??? ) czy zrobic to w inny sposób ??? Czy stary płyn spuścić cały czy nie??? Czy po odkręceniu przewodu sam płyn wyleci czy nie ??? czy należy odpalić żeby pompa zazsała zgasic i dolać ??? Acha jezeli ktoś wie to prosze o pomoc czy pompa wspomagania sama się odpowietrza czy trzeba jej jakos w tym pomóc ??? Dzięki z góry za odpowiedzi i soryy że az tyle pytań zadałem ale jestem zielony w tym temacie i nie chcem zrobić błędu Pozdrawiam
  
 
Olej to:
-Mobil ATF 220 (wszędzie go dostaniesz)
-Dexron II (każdej firmy)

Albo wymienisz cały olej lub dolejesz brakującą część.