Pierscienie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hmm mam mały problem bo musz e wymienic pierscienie i...(tzn nie do kinca musze ale chce)
sa dwa rodzaje u nas w LBN.
jedne to klasyczne w cenie 50-55zł
a drugie to jakies ponoc lepsze (chromowane?) po 65zł
trapezowych niestety nie ma ale własnie zastanawia mnei co oznacza w tym wypadku "pierscienie chromowane"?? ponoc o wiele lepsze stosował ktos cos tekiego na forum nie znalazłem zadnych inf na ten temat
  
 
Z tego co ja pamietam to pierscien chyab gorny najbardziej jest chromowany.
JEsli wszystkie to nei wiem, lepsze byc mzoe beda.
Ja polecam Ci pierscienie firmy PRIMA(albo primo-nie pomne)
sa git!
  
 
tak mi sie nasyneło...chrom nie jest chyba zbyt wytrzymały na teperature...??? czy on nie bedzie sie jakos hmm"upłunniał"?? co do primy(to chyba trapezy nie???) to akurat nie ma
  
 
Cytat:
2005-04-12 23:42:33, arsen pisze:
tak mi sie nasyneło...chrom nie jest chyba zbyt wytrzymały na teperature...??? czy on nie bedzie sie jakos hmm"upłunniał"?? co do primy(to chyba trapezy nie???) to akurat nie ma

Chromem technicznym (nie mylić z dekoracyjnym) pokrywa się, aby uzyskać większą twardość o odporność na ścieranie itepe

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Ja mam założone takie pierścienie, sprawdzają się - o ile po tak małym przebiegu można je oceniać 25tyś. Poprzednie zwykłe popękały .
  
 
Cytat:
2005-04-13 09:15:03, Wergilius pisze:
Ja mam założone takie pierścienie, sprawdzają się - o ile po tak małym przebiegu można je oceniać 25tyś. Poprzednie zwykłe popękały .



Jakie takie ? Primy ? W czechach slyszalem opinie ze ponoc do "uzywanych" silnikow(bez szlifu) nie powinno sie wstawiac chromowanych pierscieni.
Co myslicie ?
  
 
Ogolnie to nie powinno (a raczej nie jest wskazane) wymieniac pierscieni bez szlifu ale ktos na to patrzy? Te i tak sie dotra. Prawda?

[ wiadomość edytowana przez: MYSHA dnia 2008-05-26 17:53:45 ]
  
 
generalnie jesli ktos sie pokusza na wymiane pierscieni to robi to na ogol z powodu ich uszkodzenia. uszkodzony pierscien potrafi zrobic niezle spustoszenie na gladzi cylindra i chocbysmy nie wiem jakie pierscienie nowe wsadzili, gdy nie mamy gladzi w odpowiednim stanie bedziemy tylko doprowadzac do bardzo szybkiego zuzywania pierscionkow. dlatego naogol wymiana pierscieni wiaze sie ze zrobieniem szlifu