Strona główna
►
Reklama w portalu motoryzacyjnym
Kontakt z nami
Auta nowe
►
Ceny nowych samochodów
SUV | Crossover
Hybrydy | Elektryczne
Terenowe | Pick-up
Kombi
Sportowe
Vany
LPG | CNG
Kombi Van | Bus
Dostawcze
Auto Blog
►
Premiery samochodów
Rynek Premium
Samochody koncepcyjne
Hybrydowe | elektryczne
Auta sportowe
Targi motoryzacyjne
Tuning
Auto Testy
►
Oceń swoje auto
Opinie o samochodach
Testy samochodów nowych i używanych
Pierwsze jazdy
Wiadomości
►
Bezpieczeństwo | Testy EuroNCAP
Prezentacje | Premiery
Rynek motoryzacyjny
Motorsport
Targi motoryzacyjne
Tuning
Forum motoryzacyjne
►
Ogólnie o motoryzacji
Kultowe auta PRL
Instalacje LPG | CNG
Car Audio
Forum marki FSO
Ford Escort FanKlub
Renowacja nadwozia
OC/AC | Finanse
►
Umowy, wnioski i inne przydatne druki
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach?
Auto Galeria
rejestracja
|
zaloguj się
Strona główna
Reklama w portalu motoryzacyjnym
Kontakt z nami
Auta nowe
Ceny nowych samochodów
SUV | Crossover
Hybrydy | Elektryczne
Terenowe | Pick-up
Kombi
Sportowe
Vany
LPG | CNG
Kombi Van | Bus
Dostawcze
Auto Blog
Premiery samochodów
Rynek Premium
Samochody koncepcyjne
Hybrydowe | elektryczne
Auta sportowe
Targi motoryzacyjne
Tuning
Auto Testy
Oceń swoje auto
Opinie o samochodach
Testy samochodów nowych i używanych
Pierwsze jazdy
Wiadomości
Bezpieczeństwo | Testy EuroNCAP
Prezentacje | Premiery
Rynek motoryzacyjny
Motorsport
Targi motoryzacyjne
Tuning
Forum motoryzacyjne
Ogólnie o motoryzacji
Kultowe auta PRL
Instalacje LPG | CNG
Car Audio
Forum marki FSO
Ford Escort FanKlub
Renowacja nadwozia
OC/AC | Finanse
Umowy, wnioski i inne przydatne druki
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach?
Auto Galeria
Strona główna
Forum
BMW Auto Klub
Zmieniłam silnik w e39 z 2,0 na 2,3 pomocy
Główne forum
Regulamin
Użytkownicy
Wasze samochody
Szukaj na forum
Ford Escort FanKlub
dołącz do klubu
klubowicze
samochody
Zmieniłam silnik w e39 z 2,0 na 2,3 pomocy
Moderowane przez:
Bialy
,
Miro600V
Forum
»
BMW Auto Klub
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»
Sortuj wg daty:
rosnąco
malejąco
wiinii
BmW
Elbląg
2008-02-02 19:49:17
^
zmieniłam ten silnik z 2, 0( 98 rok) na 2,3( 2001rok) w bmw e39 i na niskich obrotach zalewa silnik, zaden elektryk nie umie tego ustawic w czym problem??
pomózcie
[ wiadomość edytowana przez: wiinii dnia 2008-02-02 19:49:55 ]
Forum
»
BMW Auto Klub
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»