Przerywa w trakcie jazdy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
mam problem z moja Omega 2.5 V6 97r
w czasie jazdy np 5 bieg 3000 obr caly czas rowna jazda zaczyna przerywac tak jakby na ulamki sekund odcinala paliwo nie wiem co to jest i jak to ugrysc, podlaczalem omege do kompa i zadnych bledow nie bylo a ta co opisuje dzieje sie tylko w trakcie jazdy --na wolnych obrotach jest oki

cos mi sie wydaje ze ten moj post wyladowal w niewlasciwym miejscu wiec prosze moderatorow o przeniesienie go we wlasciwe miejsce

[ wiadomość edytowana przez: czarny-1977 dnia 2008-02-07 13:01:20 ]
  
 
czarny nie ten dzial.

znowu pros modow o skasowanie lub przeniesienie
takie rzeczy albo w ogolnym albo duperelki. tutaj przeczytaj regulamin dzialu porady
  
 
powód przeprowadzki - to nie jest PORADA !!!!!
  
 
Bledy nie musza wyskakiwac. Trzeba podczas jazdy szczytac prace silnika i jak zacznie ci przerywac. Gazownie masz ??
  
 
spore prawdopodobieństwo na czujnik położenia i prędkości obrotowej wału. Ale za jakiś czas może "przerwie" Ci na dłużej i wtedy powinno wywalić Ci check'a - no a wtedy to Ty już gość będziesz bo sobie zczytasz co to za błąd.
  
 
Cytat:
2008-02-07 22:09:19, homer171 pisze:
Bledy nie musza wyskakiwac. Trzeba podczas jazdy szczytac prace silnika i jak zacznie ci przerywac. Gazownie masz ??



Tak mam gazownie ale mam interfeis do gazu i tam tez zadnych bledow nie wykazuje ani na wolnych ani nw trakcie jazdy
  
 
mała dawka gazu?
pompa paliwa pada?

zalezy na czym przerywa.
  
 
z tego co widze to glownie na gazie choc i na bezynie jej potrafi odwalic
  
 
Cytat:
spore prawdopodobieństwo na czujnik położenia i prędkości obrotowej wału.

anomalne zachowanie czujnika, trza badać oscyloskopem. Czytnikiem wczesne stadium ciężko wyłapać, bo kod kasuje się po 1 prawidłowym uruchomieniu.
  
 
A przyglądałeś się kablom WN?
  
 
szczerze mowiac kablom WN za specjalnie sie nie przygladalem bo dojscie jest paskudne ale jak zmienialem swiece to tak pobieznie je ogladalem i nie wygladaly zle, a mozliwe ze to wina swiec ???
bo wczesniej jak kupilem ome to byly orginalne GM a ja zalozylem inne teraz nie pamietam nazwy ale podobno dobre bo w sklepie gosc je chwalil i gazownik tez mowil ze sa najlepsze
  
 
Kable WN - zacznij od tego
  
 
Ja miałem tak samo 2x,
pierwszym razem zmieniłem świece i starczyło, ale po ok. 30tyś. znowu więć mysle świece kupie i zmienie w wolnej chwili.
Na drugi dzień już szarpało strasznie mocno a na 3 dzień samochód jeżdził na 5 garach. Posparwdzałem przewody ładnie wyglądają ale na środkowym prawej głowicy brak iskry przewód całkiem padł że wogóle nie przewodził iskry, kupiłem przewody ngk + świece ngk katalogowe i problemu nie mam a i spalanie spadło.
Fakt do jście do przewodów i świec nie jest za ciekawe ale i tak musiałem zmieniać termostat tak więc było łatwiej zmienić przewody i świece.
  
 
No ja wlasnie mam swiece NGK niby katalogowo dobrane ale zastanawiam sie czy nie kupic orgi GM w ASO a kable nowe tez leza i juz czekaja tylko na montaz. Zobaczymy czy po tej wymianie cos sie zmieni- moze sie Omesi polepszy.

  
 
Cytat:
No ja wlasnie mam swiece NGK niby katalogowo dobrane ale zastanawiam sie czy nie kupic orgi GM w ASO

Po co? Nie wariuj, to tylko świece, auto nawet na polskich Iskrach będzie latać, byle miały zbliżone parametry do zalecanych przez GM.

NGK to bardzo dobre świece.
 
 
no tak tyle ze orginalne swiece GM w ASO sa tansze niz NGK w sklepie to jest ciekawe ale fakt !!!
  
 
no dokładnie ja miałem wczesniej iskry i przechulało 30 tysięcy km dopiero poxniej z przewodami zmieniłem na ngk