Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2008-07-14 23:39:37 A po co Ci dwa reduktory???? A co z przepustnicami? |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2008-07-14 23:53:41 Wytłumacz prosze jeszcze raz ale po polsku bo nie rozumiem???? |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-07-15 10:27:22 2 gazniki, to 4ry przepustnice ! Chyba nie bardzo rozumiesz zasade ich dzialania. Malo tego - kazda przepustnica, to kazdy cylinder(w ladzie of course przy 2 gazonach i 4rech cylindrach- nie dotyczy modelu OKA)
Reduktory- to chyba chodzi Ci od gazu ? - zupelnie nie potrzebne - a poza tym, jak bys je ustawil ? Kazdy dziala jak mu sie podoba, w jednym membranka sie naciagnie deko, w innym nie, i juz dzialaja inaczej. Przeciez sa auta o duzo wiekszej pojemnosci i mocy zasilane gazem, i wydalaja odpowiednio dobrane reduktory. Sa miksery na webery ![]() |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-07-15 18:34:04 Ano wlasnie, moglo byc tak, ze reduktor nie wydalal, nie do tej mocy - badz po prostu byl stary.
Choc musze przyznac, ze funfel w volvo tez mial jaja, bo auto nie chcialo jezdzic na gazie- choc byl prawidlowo dobrany reduktor(parownik?) - koniec koncow, mowil ze wstawili mu na gwarancji reduktor od ciezarowki ![]() Uwazam ze 2 reduktory to nie bardzo wypali do gaznika, dla tego ze kazdy z nich nawet jak bedzie zgrany, inaczej sie zuzyje - i bedzie silnik nie rowno dzialal. Pomimo wszystko odczuwam ze jednak nie wiesz o co w tym chodzi, a tylko Ci sie tak wydaje- nie odbierz tego zle, jako dogryzanie, lecz jako dobre slowo i postaraj sie zainteresowac tym blizej. Cisnienie wpadania - malo ma tu do rzeczy reduktor, a stan silnika - i to - w jaki sposob tlok zasysa(w zaleznosci od kondycji i konstrukcji silnika) Przeczytaj to co sam napisales - przeciez to nie ma totalnie sensu ![]() Skoro piszesz o 4 rech przepustnicach, dodajesz - zreszta slusznie, ze wtedy wychodzi jedna przepustnica na jeden tlok(zakladamy uklad klasyczny i silnik klasyczny 4 cylindry), do tego mowisz 2 -slownie dwa - reduktory - to jakim ze cudem nagle wychodzi Ci z tego ze jeden reduktor na 1 przepustnice ? 4ry przepustnice, 2 reduktory - nijak z tego nie wynika jeden reduktor na przepustnice. Poogladaj dobrze webery dcoe, poogladaj dobrze kolektroy pod 2 webery dcoe do silnika 4ro cylindrowego - to powinno pomoc zrozumiec. Przyjzyj sie rowniez klasycznemu gaznikowi, polonez, lada, fiat, ich kolektorom dolotowym oraz przecietnym wtryskom mechanicznym np. volkswagen - w silnikach np. 1.8 scirocco, golf itp. a dokladniej ich przepustnicom i dolotom. |