| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 21:50:31 Niedawno wymienilem pompke paliwa bo myslalem ze to jest przyczyna gasniecia samarki otoz nie juz sam nie wiem ;/
Filter benzyny czysty w baku pol zbiornika.... Gdy juz autko sie zagrzeje gasnie i nie moge go odpalic dopuki nie poczekam az wystygnie albo i uwaga: pompka podpompuje paliwo. Wtedy autko normalnie zapali i znow troche pochodzi tak ze w miescie z punktu X do Y sie przemieszcze ale np dzis wymienilem ta pompke, zaczolem jezdzic po miescie zatankowalem i znow dalsza jazda i zgasla nagle, z obrotow spadla i musialem znow podpompowac paliwa, dalem ssania bo to zwykle pomaga dojechalem do pierwszych swiatel i z pod maski para! Otwieram maske a tam z pod korka wlewowego do plynu chlodniczego plyn wyciek, autko zepchnalem poczekalem az ostygnie dojechalem do garazu, wykrecilem swiece przetarlem i tak zostawilem. Co moze byc przyczyna tego ze samarka mi gasnie (tak jakby benzyny nie dostawala ale raczej to nie benzyna) ?? [ wiadomość edytowana przez: MYSHA dnia 2008-05-14 21:53:51 ] |
sylwesterpl SYMPATYCZNY GOŚĆ kiedys 2107/Volvo 740 Skierniewice/Łowicz | 2008-05-14 21:55:41 a nie masz czasem zapchanej dyszy od wolnych obrotów, tym bardziej jesli jest ze sterowaniem elektronicznym. W poprzedniej 2107 miałem tak ze cała ta dysza (razem z cewka) była za mocno dokecona i mi tez gasł. Ale dodałem podkładke i było ok. |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 21:59:06 Chodzi Ci o dysze w gazniku tak? Ale dzialo by sie to tylko na podgrzanym silniku? I jak daje ssanie to problem znika? |
2107-PROJECT SYMPATYCZNY GOŚĆ lada 21072 , Wielgus | 2008-05-14 22:01:55 DYSZE TEZ SPRAWDZ JAK TYLKO GLUBI OBROTY WOLNE KUMPLOWI BEZPIECZNIK W POLONEZIE WYLECIAL I BYLY Z TEGO POWODU NIEZLE JAJA |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 22:03:07
Wiecej szczegolow, swiece jak swiece nagar jakis byla ale nie wielki, ogolnie byly suche. Przelacznik po poprzednim wlascicielu na wlaczanie wiatraka tez mam, ale problem znika gdy daje np do polowy ssanie tyle ze chodzi wtedy na wolnych jak kombajn... Sprawdzalem iskre ale tylko na jednej swiecy bo sam w garazu bylem i iskra duza. |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 22:04:22
Na wysokich jak jade bez ssania tez silnik staje jakbym zaplon w ogole wylaczal ;/ |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 22:12:15 Zagotowac to sie nie zagotowal jedynie zakretka sie poluzowala i troche plyny polecialo na silnik. A dysze to musze gaznik rozbierac nie? |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 22:49:18 Ale zes sie na ta elektryke uparł Jak nie bezpieczniki z poloneza to elektryczne sterowanie dysza a teraz modul, ale elektryka do ciepla raczej nic nie powinna miec, wiec ja raczej na gaznik obstawiam co mysla innni? |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-14 23:35:49 Czyli prawdopodobnie elektryka tak? No coz zobaczymy. Ale co mam zrobic nowy modol? |
Rafael_Black SYMPATYCZNY GOŚĆ ŁADA SAMARA Rzeszów | 2008-05-15 00:03:33 Ja miałem taką głupią przypadłość. Że jak miałem ciepły silnik to ciężko odpalał.
A i jeszcze ostatnio zaczeły się dziwne szarpania. Na problemy z odpalaniem pomogła wymiana modułu zapłonowego (Kropi polecił mi ten od Golfa i jak narazie wszystko jest ok, pogoda już nie wpływa na problemy z odpalaniem)
A jeżeli chodzi o szarpania, to razem z ojcem rozebraliśmy moduł zapłonowy poprawilismy te sprężynki od mechanizmu sterowania zapłonem (dokładnie wymienilismy te sprezynki). I jak narazie 0 problemów... Z tego co słyszałem to cewka lubi szwankować jak jest na wykończeniu i rozgrzeje się silnik. A i na problemy wyzej opisywane polecali mi tez wymiane halotronu (wlasnie tez mialy sie problemy pojawiac przy rozgrzaniu silnika). |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-15 20:28:49 Panowie jest rozwiazanie a przynajmniej narazie nie mam problemu, jak wiecei mialem inna papke niz ta co zamowilem, problem nie byla pompka, ani zaden modol zaplonowy, niz z elektryka, po prostu gdy silnik sie grzal, rozgrzewał tez ten trzpien co popycha dzwigieke w pompce a jak wiadomo pod wpywem temperatury metal sie kurczy, gdy trzpien sie nagrzal skurczyl sie moze malo ale na tyle zeby juz nie popychal dostatecznie tej dzwigienki, rozwiazalem to w taki sposob: Wykrecilem pompke, i jak jest ta gruba gumawa podkladka, przyszlifowalem ja o jakies pol centymetra i wszystko skrecilem. Jak narazie nie ma problemu, zobaczymy jak jutro pojezdze po miescie ale narazie jak dzis grzalem maszyne to chodzilo wysmienicie ![]() |
MYSHA Kandydat na Kandaydata Samara Szczecin | 2008-05-18 23:27:52 MOze i sie kurczy w kazdym razie cos sie z nim dzilo ale juz jest ok i nie musze juz sie tym martwoc , super odpala, mocy nia brakuje jak na 1.3s |