Stukowe/gorączka silnika/zapłon/dysze - 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie przejechałem 100km kaszlonem od momentu remontu. Powiedzcie mi jeżdze na etylinie 98 z RG na dyszach 117/185/szczelinówka zawory 0,20 oba, zapłon na 5 stopni ustawiony, olej QS 20W50. I mam pytanie jeśli silnik bierze ciepłe powietrze z komory silnika to rozumiem że jest to dla niego śmierć (więc dziure dzisiaj nad silnikiem ponownie zatkałem bo gaźnik mam podniesiony na 70mm i nonstop mi wkładka spada i brał ten gorąc.) I teraz pytanie czy przez to że silnik przez chwile brał powietrze z komory spalania spowodowało że dostał stukowego???? Bardzo ważne doradźcie mi jak uniknąć stukowego...dysze zmienie na 119/185 po dotarciu. Mam 4,4 głowice splanowaną. Doradźcie.....niedługo po dotarciu dam alu miske i olej 4 litry Castrol RS 10W60....
  
 
trzeba bylo odrazu lac castrola
  
 
własnie wydawało mi sie i miałem to napisac ze na dotarciu już też powinin byc castrol
  
 
RS dobry na wszystko
  
 
Cytat:
2003-08-03 20:54:01, DaymoN pisze:
... Mam 4,4 głowice splanowaną. Doradźcie.....niedługo po dotarciu dam alu miske i olej 4 litry Castrol RS 10W60....


Nie za dużo splanowałeś tą głowice?
Jeśli chodzi o mise to dobry pomysł - sam taką założe w niedługim czasie.
  
 
Hm Castrol nie mogłem na początku bo doradzono mi na dotarcie QS 20W50 ponieważ coś niby tam z panwiami robi nie wiem co ale podobno ma większa frakcje smarną i dlatego kazali mi nalać ten. A co do 4,4 to jest całość dobrana do wałka i do tego co ja chciałem uzyskać i czy to tak dużo.....Kolega Kuner ma 5mm inny 6 a hardcorowiec 7,5 ale ten to non-stop w sporcie. Doradzcie mi co z tym gorącym powietrzem i na tymi dyszami....wentylator dodatkowy zapodać...????
  
 
raczej miske alu + 4 litry RS'a + chlodnice oleju (moze byc z wentylem tez), b.dobre sa od Kadetta/Astry GSI
  
 
Ale odpowiedzcie mi przez pierwsze 98 km ani razu nie dostał stukowegom, dzisiaj odkleiła mi się za zaślepka i zassał sobie ciepłego powietrza czy przez to mógł dostać stukowego????
  
 
Apropo tego zestawu miska/alu/rs/wiatrak to gdzie moge znaleźć wytłumaczone jak krowie na rowie cały montaż tego układu chodzi mi o chłodnice.....i ile wtedy dodatkowo oleju wchodzi bo miske mam 4 litry......
  
 
artykuł o montażu chłodnicy /choć wg mnie średnio dokładny/ jest na stronie fnf. a co do tego, ile oleju, to już zależeć będzie od pojemności konkretnej chłodnicy i węży...
  
 
Skoro mowa o silniczku na dotrciu to mam pytanie co do swojego.Mam przejechane 700km i dzisiaj jak zatankowałem 98 na pewnej petrochemi to zaczoł mi parskac jak głupi i obroty na jałowym spadły (wcześniej miałem 900 obr a teraz mam 600). Czym to może być spowodowane? Czy to może być wina paliwa?

Daymon a co do stukowego to odkryłem jedna rzezc.Jak zatankowałem 98 na stacji przy Geancie to stukowe było.JAk zalałem 95 na shellu to nie było.JAk zalałem 98 na jakiejś prywtnej stacji na wsi to stukowe było.Jak zatankowałem na JETcie to nie było.Wszystko zalezy od paliwa...
  
 
Yo stukowe dzisiaj znikło!!!!!! Zero, zatkałem zaslepke, paliwo mam z Rafinerii Gadańskiej i jest spoko nalałem 98. Co zaś do paliwa to zgadzam się z Tobą, ja na zawsze tankowałem na Shellu ale teraz wiem że póki nie dotre nie leje bo Shell jest suchą mieszanką i może się bardziej grzać niż na 98. Co zaś się tyczy spadania obrotów to może ten tego jak piszesz paliwo i gaźnik cosik odmawia posłuszeństwa.....pozrdrawiam