| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
musicman MK6 '92 1.3i Białystok | 2008-05-24 00:22:03 Pytanie.. czy luzy na drążku kierowniczym i/lub końcówkach drążków mają wpływ na geometrie - a co za tym idzie np. zwiększone pochylenie koła, co objawia się (u mnie) zdartym bieżnikiem od wewnątrz?
Wiem że takie objawy dają rozwalone tuleje wahacza - ale te były nie tak dawno wymieniane, i na oko są jeszcze ok. Natomiast są stuki dochodzące z okolic przekładni kierowniczej, przy jeździe po nierównościach wyraźnie czuć je na kole kierownicy. Podobnie, na postoju, gdy energicznie ruszam kierownicą lewo-prawo, to słychać i czuć stuki, jakby luzy. Mój samochodzik to 1.3i /92r, przekładnia kierownicza bez wspomagania jeśli ma to znaczenie dla sprawy. [ wiadomość edytowana przez: musicman dnia 2008-05-24 00:23:43 ] |