Drążek kierowniczy a geometria

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie.. czy luzy na drążku kierowniczym i/lub końcówkach drążków mają wpływ na geometrie - a co za tym idzie np. zwiększone pochylenie koła, co objawia się (u mnie) zdartym bieżnikiem od wewnątrz?

Wiem że takie objawy dają rozwalone tuleje wahacza - ale te były nie tak dawno wymieniane, i na oko są jeszcze ok.
Natomiast są stuki dochodzące z okolic przekładni kierowniczej, przy jeździe po nierównościach wyraźnie czuć je na kole kierownicy. Podobnie, na postoju, gdy energicznie ruszam kierownicą lewo-prawo, to słychać i czuć stuki, jakby luzy.

Mój samochodzik to 1.3i /92r, przekładnia kierownicza bez wspomagania jeśli ma to znaczenie dla sprawy.

[ wiadomość edytowana przez: musicman dnia 2008-05-24 00:23:43 ]
  
 
witam..mam takiego samego esa.( prawie bo mk5 ale ten rok i motor ).. ściera opony od tulei a jeśli są nowe to od sworzni wahacza...Tak myśle... Jeśli Ci stuka w kier to napewno przyda sie wymiana końcówek drążków kier i przy okazji sprawdż czy niema luzu drążka w maglu... jeśli tak to w maglu tzreba wymienić tuleje--ja przez to przechodze(został mi magiel ale czasu brak)


[ wiadomość edytowana przez: MK5_essik dnia 2008-05-24 02:53:14 ]