Witam,
Dziś zaliczyłem przegląd i wyszło, że mam podwyższoną emisję CO2, oraz HC (to chyba węglowodory). Gość mi podbił przegląd ale sugerował, że mam kat walnięty.
Jeszcze mamy to sprawdzić bo jechałem do niego robiąc stosunkowo krótki odcinek drogi, i twierdził, że nawet jak silnik złapał swoją właściwą temperaturę to kat może jeszcze nie pracować poprawnie.
Ale do rzeczy, otóż sprawdzałem dostępne katalizatory uniwersalne (nie chcę się bawić w strumienice czy wycinanie itp.), no i znalazłem całą furę ofert do 350zł.
Pytanko nr 1:
Czy lepiej kupić katalizator z wkładem ceramicznym czy z metalowym.
Pytanko nr 2:
Czy zła mieszanka paliwa spowodowana np. złym ustawienie instalacji LPG (np. za bogata, lub za uboga) może doprowadzić do uszkodzenia kata? Czy sonda lambda ma na to wpływ
Pytanko nr 3:
Jak sprawdzić czy mieszanka jest prawidłowa?
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok