MotoNews.pl
  

Tersus w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak ktoś posiada albo zna takową oponke to niech się wypowie.

Jak wypada w porównaniu z Passio, ora którą gdzie wrzucić (przód-tył)
  
 
Mcqueen ja jeździłem na tych oponkach i mam nawet prawie nowe na sprzedaz...ogólnie spoko..na asfalcie swietnie trzymaja gorzej szuter..dosc dobrze radza sobie na deszczu...niestety na innych w maluchu nie jeździłem wiec trudno mi porównywac...
Pzdr. Andrzey
  
 
Tersus to najgorsza z gum - zresztą wystarczy zobaczyć jak wyglądają, jakby były ręcznie wycinane ... niewiele lepsze są Vivo, a nawet dobre Passio.. z takimi opiniami spotykam się dość często.

Ja natomiast pomykam na D-124
  
 
ok, ok...
tylko mam 2 passio i 2 tersusy, obie stan bdb, poradzcie mi teraz które zamontowac na którą oś.
  
 
ja bym założył raczej na przód Passio..
  
 
IMHO najlepiej Passio na przód, Tersusy na tył.

Cytat:
Tersus to najgorsza z gum


zgadzam sie z tym, zwykle nie zuzywa sie prawidlowo, czesto staje sie wyząbkowana w krótkim czasie. D-124 są o niebo lepsze schwepes
  
 
Oj panie masz pan racje, Tersus to nie brzmi dumnie, jak to milo miec Impulsery... IMHO Impulsery nadają się do użytku.
  
 
ja kupiłem pasio jeździłem kiedyś na tersusach ale nie polecam na mokrym dramat
  
 
Tersus to największa ch... jaką widziałem.Ogólnie uważam że najlepsze do malca są d-124 ale jak masz 2 passio to się ciesz bo tez są niezłe.zakładaj passio do przodu a tamten chłam do tyłu.Z uciekającym tyłem zawsze sobie poradzisz a przód ma Ci się trzymać porządnie
  
 
pamiętam, że jak złapałem gumę na początku mojej historii z maluchem to wulkanizator też mi powiedział, że tersusy to kicha i dużo lepsze są d 124
  
 
i na dodatek są bardzo głośne
  
 
potwierdzam tersus to kicha, poza tym jak jezdzilem starym malcem w kjsach wytrzymalu pol rajdu - DOSLOWNIE POL przed pkc'em musialem nowe kapcie kombinowac

D-124 sa lepsze ale tez reweli nie ma, zainwestuj w 13" do takich felg masz opony wszystkich producentow
  
 
No to ładnie podsumowaliście oponki które najprawdopodobniej będe miał no ale cóż. lepsze to niż zjechane semperity o dziwnym wymiarze 145/80/R12 tymbardziej że robie zawieche taką sama jak moch.
13 stek niechce bo mam swoje ats, a na 13 potrzeba większej kasy + znowu opony....
  
 
więc tak... dziś bede miał 2 tersusy, jednak przypomniało mi sie że w piwnicy leży jedna nowa D-124, i sie teraz zastanawiam, czy nielepiej dokupić jeszcze jedną D-124, a z tamtymi dać sobie spokój.
  
 
I ten to kmyślenia zostaw.Amen
  
 
zależy jak starą masz tą D-124... jak jest dość stara to może nie mieć już odpowienich parametrów..
  
 
dlamnie d-124 to szit mowie na nie ziemniaki co do debicy to dobre na mokra nawierzchnie jesli chodzi o tersusy ale i tak jezdze na kormoranach

jutro albo za 2 dni bede mial pelne sliki wyscigowe to porobie pare zdjec to wam powiem jak na tym sie jezdzi
sliki sa produkcji rosyjskiej MADE IN USSR tak na nich pisze hehehhe
  
 
Oki a ja musze kupić 2 opony na przód new. Jakie mi polecacie z tych 3 co pisze na dole:
1. Navigator,
2. Impulser,
3. D-124.
Chce na mokre nawierzchnie dobrą opone do hamowania i do tego aby podczas jazdy po mokrym dobrze dawała rade. O asfalcie nie wspomne, ma być super na suchym. Wiem że to opony polskie ale jakie mui polecacie...bardzo ważne
  
 
nie ma chyba polskiej opony ktore sprawuje sie dobrze we wszystkich warunkach

ja na wody polecam impulsery, a na suche to passio jest ok

ps. nie wie ktos czy jeszcze mozna dostac D-124 135/70R13??
skusilbym sie na takie wypasiki

[ wiadomość edytowana przez: Peeryt dnia 2003-08-04 23:36:21 ]
  
 
Cytat:
2003-08-04 23:09:21, Peeryt pisze:
(...)
ps. nie wie ktos czy jeszcze mozna dostac D-124 135/70R13??
skusilbym sie na takie wypasiki


Oryginalne D-124 już nie są produkowane, za to z tym właśnie bieżnikiem są dostępne regenerowane gumki, producent nazywa się chyba "Jarot" (abo jakos tak ), podobno całkiem niezłe i prawie połowe tańsze...