MotoNews.pl
  

Szarpnięcie przy ok.3tyś.obr.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.potrzebuję porady odnośnie reg. sterownika sec firmy lecho .mam taki problem;; jak jadę w trasie z prędk. ponad 3000obr./m a następnie zwolnię do ok 2800 i następnie zacznę przyspieszać to przy ok 3000 obr./m następuje szarpnięcie, przy przyśpieszaniu od zera takiego szarpnięcia nie ma, ster.sec, red AT-09 dysze 2mm.listwa valtek czerwona.czas wtrysku beny na lpg 3-3.10;honda 1.616V105km.zawory,świece ,kopułka sprawdzane,posiadam interfejs na co zwrucić uwagę
  
 
pierwsze co się rzuca w oczy to za słaby reduktor. Alaska z biedą radzi sobie do 90KM . Skorpion mini byłby w sam raz , Wtryski też nie wyjściowe , ale jeśli nie buja na jałowym to mogą być. Sprawdź jakie masz spadki ciśnienia gazu ( wstosunku do biegu jałowego) w sytuacji którą opisujesz - to będzie odpwiedź na żróło Twoich problemów. Stawiam na reduktor.
Chyba że chodzi o co innego , bo nieprecyzyjnie piszesz : jeśli chodzi o sytuację że przygazowujesz a potem hamujesz silnikiem i gaz jest odcinany ( cut off) a potem jak depniesz to szarpie ?