Łada 2105 silnik 2000 ze 132

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co myślicie o takim wynalazku, mam do kupienia zajebiście tanio, ponoć silnik kręcony na 150 PS, zastanawiam się czy to aby nie studnia???
  
 
Takie wynalazki robią na Węgrzech.




jak cena przystępna a silnik nie zjechany to w sumie warto.


Przekladka DOHC w Ładzie
a tu topic jak jedna osoba z Polski przekladała 2.0 dohc do Lady
Lada Klub Polska
  
 
To chyba musi fajnie chodzić lżejsze od kanta napęd na tył poszalałbym taką bestią pewnie tak ok 9.5s do 100 będzie wie ktoś coś dokładniej o takich autkach??
  
 
caly duzy plus tego projektu to tylne zawieszenie lady sprezyny drazki wleczone i panhar
P.,S.
rozwiazanie tak dobrze znane z 131 i 132

nie ktorzy poznaja wyzszosc tego zawieszenia
Koniu juz niedlugo
  
 
przedpremierowe wiesci ww kraku
powstaje lada 2107 jak dobrze pamioetam
2.0 8v turbo
  
 
Kania to zawieszenie podobno w kancie nie bedzie miało racji bytu, a to dlatego ze bedziesz masz inny rozkład siły na resorach a inne bedziesz mial przy zawieseniu z Łady. Rozmawiałem z pewnym mechesem na ten temat i twierdził ze kant powoli bedzie sie łamał na takim zawieszeniu.

Kaza - szybko moze chodzic ale w 150PS nie bardzo chce mi sie wierzyc
  
 
Ja też te 150 ps traktuje przez palce, ale nawet jak będzie 120 to i tak nie jest żle, a o tej turbo słyszałem był gość kiedyś na lotnisku taką 2107 z silnikiem ze 132 i on mówił ,że już ma taki motor i że wkłada, taka kremowa poobijana z zewnątrz ale na ładnych aluskach 15.
  
 
Kaza czy to jest ta niebieska sprowadzana z Belgii czy jakoś tak?
Też o niej myślałem, nawet miałem zadzwonić do gościa ale jakoś tak wyszło że nie zadzwoniłem. Pozdrawiam Vad
  
 
Tak to ta z Belgii, dzwoniłem do gościa ale to wpizdu ode mnie i nie bardzo mam kiedy jechać, ale pewnie i tak już poszła, ale silniczek 2000 DOHC jeszcze mam w garażu więc może sam coś takiego zkleję, a do tego drugi z Delty 16v , zrobie może jakąś zmote 16v na 2 weberach albo Solexach, zobaczymy co czas pokaże
  
 
a kto powiedzial ze sie niebedzie lamal
  
 
Cytat:
2003-07-29 23:23:28, kania_ pisze:
a kto powiedzial ze sie niebedzie lamal




to juz lepiej sobie kupic resory progresywne
  
 
Cytat:
2003-07-29 08:25:43, Koniu pisze:
Kania to zawieszenie podobno w kancie nie bedzie miało racji bytu, a to dlatego ze bedziesz masz inny rozkład siły na resorach a inne bedziesz mial przy zawieseniu z Łady.



Trzeba wzmocnic podluznice w miejscy w ktorym beda opieraly sie sprezyny i dorobic mocowanie do drazka Panharda. Pamietasz protypty poldka z hydropneumatycznym zawieszeniem? przeceiz tam rozklad obciazen na byde byl bardzo podobny do tego, o czym mowimy a poldek jakos sie zlamac nie chcial Duzym plusem w tego typu zawieszeniu jest drzek panharda przenoszacy obciazenia poprzeczne. A wogole to po co kombinowac z mostem od lady jak mozna wstawic most od 131/132/argenty? Dla ulatwienia powiem ze 131 kombi mialo amortyzatoru po skosie i nie znajdowaly sie one w sprezynacz (cos jak w ladzie).
  
 
Cytat:
to juz lepiej sobie kupic resory progresywne



a co too jest?
  
 
Resory progresywne

Aby zapewnić częstotliwość drgań samochodu, korzystną z punktu widzenia fizjologii człowieka, sztywność resoru powinna wzrastać wraz ze wzrostem obciążenia. dlatego w pojazdach stosuje się resory o charakterystyce progresywnej. Przy liniowej charakterystyce resoru głównego, charakterystykę progresywną uzyskuje się przez zastosowanie dodatkowego resoru, stopniowo włączającego się do pracy przy wzroście obciążenia.
  
 
Cytat:
2003-08-01 17:11:27, Koniu pisze:
Resory progresywne

Aby zapewnić częstotliwość drgań samochodu, korzystną z punktu widzenia fizjologii człowieka, sztywność resoru powinna wzrastać wraz ze wzrostem obciążenia. dlatego w pojazdach stosuje się resory o charakterystyce progresywnej. Przy liniowej charakterystyce resoru głównego, charakterystykę progresywną uzyskuje się przez zastosowanie dodatkowego resoru, stopniowo włączającego się do pracy przy wzroście obciążenia.


ależ ty się wysławiasz, normalnie
  
 
Cytat:
ależ ty się wysławiasz, normalnie



widynek nie rżnij głupa