Panewki 2.0dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , mam pytanie odnosnie panewek do 2.0, Kupiłem tłoki od 1,6 z garbem 5,4 mm i napewno wiem ze panewki dostana bardziej w kosc

Moze wiece od czego włoźyc co by lepiej sie spisywały na obciązenia wieksze??
  
 
ja mam garb 8mm w dwulitrówce i panewki żyją już 20 tyś i nie widać zeby sie wybierały na tamten świat więc daruj sobie ten problem
  
 
Cytat:
2007-03-14 22:35:57, Poramancza pisze:
ja mam garb 8mm w dwulitrówce i panewki żyją już 20 tyś i nie widać zeby sie wybierały na tamten świat więc daruj sobie ten problem


-> poważony ukł korb. tłokowy napewno w tym nie przeszkadza

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
dobry olej , sprawna pompa oleju , przegrody w misce też raczej pomogą tak samo jak staranne i przede wszystkim CZYSTE złożenie silnika . Jak nie będziesz przekręcał , przegrzewał silnika to nic mu nie będzie
  
 
doprezanie tlokami z 1.6 a wieksze obciarzenia na panewkach ?
stopien sprezania skacze do niezalych 11 a przyrost obciarzenia
panewek jest tak maly ze pomijalny

p.s.
zwiekszenie obciarzenia panewek nie wynika z doprezenia
takimi tlokami tylko z katowania takiego silnika
  
 
aha , ok dzieki za info, a powiedzcie czy panewki KINGA sa dobre , moze jakies innej firmy co do jakosci wykonania??
  
 
njapopularniejsze to Federal Mogul, AE, Glyko jeden poziom
King tez przyzwoity na nim supre skladalismy i jezdzi