jw6213 Sosnowiec | Witam Szanownych Forumowiczów i zwracam się z prośbą o radę.
Parę dni temu zainstalowano mi w volvo xc70 2,5t 2004r(sprowadzony z USA)instalację stag 300 premium+reduktor tłokowy.Samochód zachowuje się na gazie bardzo dobrze ale po przejechaniu ok 40km zapala się check engine,lecz nie wiąże się to z pogorszeniem pracy silnika.Po przeszukaniu sieci znalazłem możliwe rozwiązanie -montaż emulatora cisnienia-i tu niespodzianka ,okazało się że w moim samochodzie nie ma czujnika cisnienia paliwa na listwie wtryskowej tylko zaślepka.Warsztat stwierdził że winą jest zle ustawione mapowanie, poprawił, skasował bład-a po 40 km znowu check engine.Wydaje mi się że błąd występuje kiedy silnik nie jest gorący(po kilkugodzinnym postoju). W servisie volvo odczytany błąd to"Long-term fuel trim,bank 1-Upper limit"Czy ktoś z Panów miał podobny problem?Pozdrawiam-Jerzy |