Bmw 525 24v + blos

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam na początek chciałbym sie przywitać.
A teraz chciałbym opisać swój problem: Kupiłem samochód z instalacja gazową II generacjji na mikserze tylko ze byłem zmuszony wyrzucić mikser ponieważ z 70 mm średnicy dolotu robił35 - 40 i strasznie dławił silnik. założyłem blosa i mam taki mały problem. Niby w mocy wszystko ok nawet wydawało by sie ze jest mocniejszy na gazie niz na bezynie ale zato spalanie w granicach 30 -35 litrów n 100 km. Pojechałem do gazownika i założył mi pomioędzy parownik a blos register. Z tego co czytałem nie powinno sie tam nic znajdować. Prosze doradźcie mi jak byregulować parownik i blos tak zeby nie było ubodo bo szkoda mi tego silnika a także zeby nie spalała 10 l gazu. godam ze podczas jazdy po mieście benzyny spala w granicach 12,5 l /100 km. Dziękuje i pozdrawiam.
  
 
Po pierwsze montaż registra czyli śruby lub krokowca na weżu wyklucza sens montażu blosa. Pytanie moje gdzie masz tego blosa zamontowanego? Jest między przepływomierzem a przepustnicą czy przepływką a obudową filtra powietrza? Czy dolot jest szczelny,opaski nowe dobrze podokręcane? Masz uszczelkę pod tą 80mm klapką co na przepływce jest na 4 śrubki przykręcane? Czystą masz przepływkę?, z biegiem czasu przepływka na lpg zawala się takim lepkim czarnym osadem.Czy masz filtr stożkowy czy fabryczną puszkę z filtrem powietrza? Jak masz wyregulowany blos, te podręcznikowe 1,5 i 2,5 obrotu i CO,CO2 na analizatorze spalin? W moim przypadku od tych podręcznikowych ustawień po włączeniu analizatora spalin diagnosta minimalnie skorygował ustawienie,kwestia niecałego obrotu. Co do parownika należy go rozkręcić na full z ewentualną korekcją wolnych obrotów. Podaj mi info o to co pytam, może uda się coś ci pomóc.




[ wiadomość edytowana przez: Hycelius dnia 2009-09-27 08:50:09 ]