 Hycelius e38 740, e34 m5 Poznań | Po pierwsze montaż registra czyli śruby lub krokowca na weżu wyklucza sens montażu blosa. Pytanie moje gdzie masz tego blosa zamontowanego? Jest między przepływomierzem a przepustnicą czy przepływką a obudową filtra powietrza? Czy dolot jest szczelny,opaski nowe dobrze podokręcane? Masz uszczelkę pod tą 80mm klapką co na przepływce jest na 4 śrubki przykręcane? Czystą masz przepływkę?, z biegiem czasu przepływka na lpg zawala się takim lepkim czarnym osadem.Czy masz filtr stożkowy czy fabryczną puszkę z filtrem powietrza? Jak masz wyregulowany blos, te podręcznikowe 1,5 i 2,5 obrotu i CO,CO2 na analizatorze spalin? W moim przypadku od tych podręcznikowych ustawień po włączeniu analizatora spalin diagnosta minimalnie skorygował ustawienie,kwestia niecałego obrotu. Co do parownika należy go rozkręcić na full z ewentualną korekcją wolnych obrotów. Podaj mi info o to co pytam, może uda się coś ci pomóc.
[ wiadomość edytowana przez: Hycelius dnia 2009-09-27 08:50:09 ] |