Gaśnie rano na benzynie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam klubowiczy, czytałem forum i podobne posty co do moejgo problemu ale mój nie pasuje do żadnego. Mam espero 1.8 na gazie. Tak jak w temacie rano na benzynie zapali ale jeżeli nie dodam gazu to zgaśnie, po przełączeniu na gaz działa bez problemów. Czytając posty widziałem, że problemem może być czujnik temperatury więc kupiłem nowy ale objawy występowały nadal, jest jednak pewien mankament jak odłącze kabel który jest przyłączony do czujnika to działa normalnie... kolejnym obijawem jest przerywanie tzn nie ciągnie równo na benzynie do ok 2800 obr pózniej już idzie normalnie zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. co może być przyczyną?? Z góry dziekuje za pomoc
  
 
przerywanie i szarpanie moze swiadczyc o elektryce. pamietasz w styczniu jak z 3 stawow mialem problem z powrotem, winne byly swiece i kable zalane olejem. Jedyny mankament to ten ze na gazie powinno to byc bardziej odczuwalne.
  
 
A zdarza Ci się, że musisz go dłużej kręcić żeby załapał?
  
 
odłącz wężyk od EGR, zaślep go i sprawdz czy będzie równo ciągnął i nie przerywał , u mnie to był powód takich zdarzeń, tyle że ja mam 1,5 ale obiawy były te same
  
 
Cytat:
2009-10-27 23:38:15, seboos pisze:
A zdarza Ci się, że musisz go dłużej kręcić żeby załapał?



właśnie nie zawsze pali od pierwszego obroty skoczą do góry a później spadają i gaśnie...

a co do tego co adamsc napisał to na gazie chodzi jak marzenie...
  
 
tak wiec mozna wyeliminowac elektryke gdyz lpg jest bardziej delikatne i przy problemch z elektryka jazda byla by bardzo problematyczna. Jesli to tylko na benzynie to mozna bylo by podejrzewac uklad paliwowy. Pompa bedzie sprawna bo odpala, ale moze listwa, regulator ?
  
 
Sprawdź dla świętego spokoju ten regulator. I pochwal się wynikami
  
 
No to teraz pojawił mi się nowy objaw... jak jest zimny silnik to przerywa na gazie i na benzynie do ok 3tys obrotów, poźniej normalnie idzie ale przerywa. Ma ktoś jakiś pomysł??
I dlaczego występuje to tylko na zimnym silniku?
  
 
wg mnie mapy wtrysku się rozjechały. POjeździj ze dwa dni na beznynie - jak się poprawi to masz gaz do regulacji/naprawy
  
 
Sprawdź przewody w pierwszym rzędzie.Objawy podobne co u mnie.Przewód był porwany.
  
 
Stan przewodów WN to podstawa, zwłaszcza ich końcówki. Co do problemów z obrotami na benzynie, to w tym zakresie pomaga wyczyszczenia silnik krokowego przy kolektorze ssącym.