Carina E nierówna praca tylko przy rozgrzewaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakiś czas temu co któreś uruchomienie przy rozgrzewaniu zauważyłem nierówną pracę silnika (4A-FE).
Po rozgrzaniu silnik pracuje równo.

Problem dotyczy pracy na PB, bo na gazie (jak się przełączy) jest już trochę rozgrzany i pracuje równo.

http://chomikuj.pl/adambrzana

katalog dokumenty, plik "carina się rozgrzewa"

Zamieszczam linka do filmiku (marny bo z komórki).


Cykliczne wibrowanie co jakiś czas to osłona kolektora wydechowego (już przykręcona).

Czyściłem przepustnicę, świece nowe (platynowe).

Żyć się z tym da ale trochę mnie to irytuje.

  
 
link do filmiku na youtubie:

http://www.youtube.com/watch?v=Hrz_5iDKkSE
  
 
Hejka,

A na zimnym to hm.....no moze juz kabelki dają o sobie znać ?

ładowanie jest OK ?

  
 
Witam.

Jakiś czas temu sprawdzałem bo mi coś się wydawało że światła na wolnych trochę przygasają i było jak mi się zdaje w okolicy 14,6 na wolnych a 14,8 jak dodałem gazu, sprawdziłem i wyczyściłem połączenia masowe,ale niewiele to dało i dalej na wolnych delikatnie światła przygasają.Stwierdziłem, że może tak ma być.

Kable rzeczywiście mają już ok 80 tyś, ale przebić nie ma uszkodzeń nie widać a oporności max 5 Kohm (ten najdłuższy).
  
 
Cytat:
2011-08-08 21:57:36, Egiptos pisze:
Witam. Jakiś czas temu sprawdzałem bo mi coś się wydawało że światła na wolnych trochę przygasają i było jak mi się zdaje w okolicy 14,6 na wolnych a 14,8 jak dodałem gazu, sprawdziłem i wyczyściłem połączenia masowe,ale niewiele to dało i dalej na wolnych delikatnie światła przygasają.Stwierdziłem, że może tak ma być. Kable rzeczywiście mają już ok 80 tyś, ale przebić nie ma uszkodzeń nie widać a oporności max 5 Kohm (ten najdłuższy).


Zalatw ty sobie dobry miernik na poczatek ,bo 5kohm to ma ten najkrutszy kabel a najdluzszy moze miec kolo 20kohm ,chyba ze masz jakies podruby.
Z tym ladowaniem to dobre ladowanie na biegu jalowym ze swiatlami mijania to 13.5-14.6V
jak masz 14V to by ci nic nie przygasalo na tych zmianach po przecinku.
Popraw masy na nadwozie z akumulatora i klemy oczysc.
Kable WN popsikaj na biegu jalowym MR Muscle do szyb i dotykaj srubokretem do masy czy zacznie sie krztusic.
Wykrec swiece i sprawdz czy tam gdzie siedzi kaptur gumowy kabla zaplonowego ,niema czarnego paska od szczytu swiecy do okucia.Jezeli tak to wymien swiece i wyskrob wewnatrz kaptura papierem sciernym i wydmuchaj i poswiec czy wyskrobales wszystko co sie zweglilo i przysmarzylo.
Jak mierzysz rezystancje kabli to nimi wywijaj na wszystkie strony i obojetnie jaka ci wychodzi rezystancja to ma byc stala ,a nie latac.
Rozpocznij od zdjecia klemy na 5 minut a potem rozjezdzij auto i obserwuj nie przelaczajac na gaz przez pare dni czy jest ok.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-08-09 13:22:51 ]
  
 
Dzięki za wskazówki. Miernik przy zakupie sprawdzałem sztucznym obciążeniem 50 kohm czy jest ok, ale ma już kilka lat więc ....
Przy oryginalnych kablach toyoty naprawdę pokazywał oporności do 10 k omów a najkrótszy miał ok 2 komy. Najważniejsze, że jak dobrze pogrzebałem to znalazłem, że najdłuższy powyżej zapinki się wypalił i nie było już przejścia (oporność nieskończona ). Kable trzeba wymienić i tyle bo przez ostatnie 20 tyś coś się posypały, a wydawało mi się, że tak niedawno je sprawdzałem. Dam znać po wymianie czy carinie przeszła czkawka.

[ wiadomość edytowana przez: Egiptos dnia 2011-08-14 18:57:33 ]