MotoNews.pl
  

BK - rózne przygody

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie , jeśli mieliście rożne przygody na badaniu kontrolnym , czepiali się do przeróbek w waszym samochodzie to piszcie , jeśli chodzi o mnie to co start się czepiają do pierdół , to gaśnica w złym miejscu zamontowana (gaśnica jest przykręcona obok pedała gazu) i nie dostanie pilot do niej w zapiętych pasach a kilka osób ma gaśnice w bagażniku , poliwęglan tez jest problemem co start pokazuje dokument temu samemu gościowi nawet go podpisywał 2 imprezy temu lecz dalej go wymaga , raz miałem za długie szpilki w kolach , na s4 w sosnowcu doczepili się do tego ze nie mam odmy wyprowadzonej do zbiorniczka a następnie do filtra tylko od razu zakończony filtrem choć w tamtym roku mi na bk mówili żebym tak zamontował
  
 
u mnie sie przypierdolili w będzienie ze mam reczny hydrauliczny i ze to jest ongerencja w układ. kiedy im udowodnilem ze nie jest i ze mam osobny obwód, to powiedzieli ze tez jest zle bo tak nie bylo homologowane
  
 
z ta homologacja fajna gadka - od kiedy w kjs wymagana jest homologacja?
Mi sprawdzali gloscnosc wsadzajac sonde do srodka wylotu w maluchu...

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-07-30 18:16:11 ]
  
 
Jago ktory to taki Ak mądry był ??
Jestem sedzią z licencja chetnie odpowiem na pytania
  
 
ak -polski puchar jesieni chyba albo wiosny jakis jak mialem eleganta.
  
 
Ostatnio do#$bali się u mnie do fotela mirco rc, że nie ma homologacji, ostatecznie zaliczyli bk ale powiedzieli, że wysyłają pismo do pzm i na następnym bk będą mnie sprawdzać czy dalej mam ten fotel. W samochodzie luzem nie mogła leżeć nawet bluza, kazali ją albo wyjąć albo zamocować. Sędziowie na tym kjsie byli z łodzi.
  
 
U nas sie czepiali do wezy od chlodzenia idacych w srodku (pex alu pex), powiedzieli ze albo po podwoziem, albo maja byc szczelnie zaspawane w kabinie z odplywem pod podwozie. Standardowo do hyrdolapy sie czepiaja (fakt, ze system klasyczny na jednym ukladzie). Zdarza sie, ze sie do tarczowek doczepiaja z przodu.
  
 
Jago w polskim to tak już jest sam kiedyś z kolega zapierdalalem po 4 oponki bo niby nie miały homo do jazdy na co dzień a miały odpowiednia oznaczenia i odpowiednią ilość bieżnika . Akurat na następnej probie był właśnie od "nich" samochód z kompletnie łysymi oponami i akurat był gościu co nas nie chciał puścić obok pokazałem mu i powiedziałem - czyt opierd.....lem że co to ma być

Gołąb82 po prostu bo byli z Łodzi trafiłeś na taki typ ludzi ale co do bluzy to się zgodzę gdyż podczas nawrotów świrowań itp moze powirować i zasłonić nieoczekiwanie pole widzenia ::

Ree przewody idące w środku samochodu muszą być oddzielone zabezpieczone tak by podczas rozszczelnienia ( abrakadabra-wsio pęka czasem nawet ruska stal ) a co do hamulcy tarczowych maluszek ma homologowane z przodu tarcze gdzieś to wy czytałem


[ wiadomość edytowana przez: Mariusz126p dnia 2010-07-31 14:17:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mariusz126p dnia 2010-07-31 14:26:41 ]
  
 
Mariusz maluch ma homologowane tarcze na przod, ale nie od sc/cc.
Co do przewodow i hydro monotowanego w jeden uklad to pol polski tak latalo przez wiele lat i nie slyszalem, zeby akurat te daw patenty komus nawalily (mowie tu o jezdzie kjs).
  
 
Na temat BK już niejednokrotnie się rozpisywałem , więc jak komuś się chce to znajdzie Dodam tylko, że samochód mimo, że był zrobiony na tiptop, zero drutu to i tak zawsze jak, któryś przydupas się chciał przyj.bać to to robił
Jednak odkąd zaczęliśmy startować w AMK Ślązak nigdy nie było problemu z BK, a odcinki mega fajne i przypominające prawdziwy OS (nie jakieś posrane placyki wielkości mojego garażu).
  
 
mnie na AZT przyczepili sie braku plastików w tylnej części samochodu (boczki i inne fizdrygałki), na pytanie " po co skoro zawodnik nie ma szans na kontakt z tymi elementami ?" odpowiedzili jakże zabawnie że "wg homologacji N grupy wszystkie elementy wnętrza muszą pozostać takie same" A moje auto z N grupą ma tyle wspólnego co tor w Tychach z nurburgring
  
 
Zezwala sie na usunięcie elementów tapicerki ale trzeba je zestąpic blacha 0.5mm.Carbonem conajmniej 1mm.lub innego nie łatwo palnego materiału u grubości 2mm.

Jesli otwory były "otwarte" wszystkie uwagi były uzasadnione.
  
 
ale panowie co z tego, ze nie jest zgodne z hom. grupy n? A musi byc? Przeciez AZT to debile tak czy siak.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-08-01 16:08:52 ]
  
 
ja myślałem usunąć wógole te boczki tylne bo kilka osób ich nie miało a BK przechodzą, pyzatym one chyba są palne?
  
 
Mi na PPAiK w Nysie dowalał się delegat do:

- hydrołapy,
- klap z żywicy ( choć np. swifta puścił z taką klapą i w dodatku popękaną),
- wlotu na dachu (bo maluch nie był homologowany z wlotem - a ten sam swfift miał wlot z lancera),
- innym osobom do kołpaków, spojlery kazali demontować bo niby nie homologowane,
- a na kolejnym papiku kazali usuwać reklamy i naklejki z tylnej szyby bo niby nie może być

Z tego powoli robi się komedia, bo samochód do KJS ma być przedewszystkim zgodny z rozporządzeniem ministra infrastrukury, a tam brak zakazu montażu kołpaków, spojlerów czy wlotów powietrza, tak samo szyby z poliwęglanu czy elementy karoserii z żywicy.

[ wiadomość edytowana przez: 34 dnia 2010-08-03 16:13:13 ]
  
 
no ładnie , co do tylnej szyby to miałem napis "SZUKAM SPONSORA I NR TEL." kazali usunąć to na następna imprezę bo 10% szyby należny do sponsora imprezy czy coś takiego , a jeszcze na Tychach co startuje muszę wjechać na kanał nie wiem co oni tam widza jak zawsze mówią ze ładnie zrobiona albo ze zdrowy

[ wiadomość edytowana przez: pioDr88 dnia 2010-08-03 16:33:30 ]
  
 
Ja miałem jedynie uwagę na BK w Ułężu do fotela pasazera w 125p, ktory byl wg nich za lużno zamocowany - ale on taki byl fabrycznie. Na pasy (szelki) tez zwrócono mi uwagę - że pod kanapą sa zamocowane a nie pomiedzy oparciem i kanapą ale mam tez fabryczne pasy więc miałem spokój.
  
 
34 jak zalatwiles temat hydrolapy na papiku, bo mnie przez to nie puscili do magnoli(nie tylko mnie, kolega ma w capri orginal willwood i tez go nie puscili).
  
 
Panowie zamiast siedziec i klepac w klawisze moze poczytacie regulaminy i załącznik J.

Na początek J art.254.
Tam jest wszystko napisane o kołpakach,wlotach i ręcznych.
  
 
Cytat:
2010-08-03 16:03:15, 34 pisze:
Mi na PPAiK w Nysie dowalał się delegat do: - hydrołapy, - klap z żywicy ( choć np. swifta puścił z taką klapą i w dodatku popękaną), - wlotu na dachu (bo maluch nie był homologowany z wlotem - a ten sam swfift miał wlot z lancera), - innym osobom do kołpaków, spojlery kazali demontować bo niby nie homologowane, - a na kolejnym papiku kazali usuwać reklamy i naklejki z tylnej szyby bo niby nie może być Z tego powoli robi się komedia, bo samochód do KJS ma być przedewszystkim zgodny z rozporządzeniem ministra infrastrukury, a tam brak zakazu montażu kołpaków, spojlerów czy wlotów powietrza, tak samo szyby z poliwęglanu czy elementy karoserii z żywicy. [ wiadomość edytowana przez: 34 dnia 2010-08-03 16:13:13 ]



trzeba było złożyć protest do prezesa AK o stronnicości sedzi bo tak kutwa nie moze być !!