V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zrobiło się zimniej i powstał problem, mianowicie po nocy albo przy dłuższym postoju auto odpali ale po chwili zgaśnie po ponownym odpaleniu nie ma mocy, dodanie gazu dławi silnik tak jak by nie przepalał tej benzyny co dostaje, jak trochę pochodzi, wystarczy z minuta wszystko jest ok. dodam jeszcze ze przy ostrzejszej jeździe przy wyprzedzaniu śmierdzi siarką. autko to omega mv6 3.0l
bede wdzięczny za pomoc bo nie chce wymieniać nie potrzebnie jakiś elementów. pierw wole zapytać się ludzi którzy znają się na rzeczy lub mieli taki problem.
  
 
Odłącz na noc ECU. Rano wsadź i odpal. Zobacz czy będzie zmiana
  
 
katalizatory drożne?
  
 
co do katalizatorów to sa ok. bo zostały wymienione co prawda na używki a dla tego bo jeden z nich byl uszkodzony i przy wyższej predkości zapalał sie check a bład wskazywal katalizator. po wymianie lampka sie nie zapalała. a teraz przy daniu odnia siarkę czuć ale check sie nie pali
  
 
Masz gaz? Jeśli tak, to zrób jak napisał Brayan.
 
 
tak posiada gaz. wiec zrobie tak jak on pisał. mam nadzieje ze bedzie dobrze. o wynikach po informuje
  
 
może być że się banki rozjeżdzają na gazie i trzeba sie pobawić - własne doświadczenie
  
 
reset ECU nic nie dał za uwarzyłem ze objawy nasilają się z rana jak jest wilgotno a szczególnie jak jest mgła, może to wina przewodów czy świec może stąd ten zapach siarki przy daniu ognia i nierównej pracy z rana przez jakiś czas
  
 
wymiana swiec przewodów nic nie dała, jak myślicie moze to byc wina cewki ze na starcie po nocy sie gubi i nie pracuja wszystkie cylindry
  
 
Cytat:
... jak myślicie moze to byc wina cewki ze na starcie po nocy sie gubi i nie pracuja wszystkie cylindry



Może
  
 
nowa cewka nic nie dała moze to wina czujnika temp ECU? ma ktos moze tabele oporu takiego czujnika przy danej temperaturze? bym był bardzo wdzięczny
  
 
a u mnie podobne objawy były jak padała pompa paliwa...
  
 
Cytat:
2011-11-03 19:34:51, marekcaramba pisze:
a u mnie podobne objawy były jak padała pompa paliwa...



dokładnie, tak samo miałem, fakt, pompa jeszcze działa ale jak się zapala "żydek" to problem z odpaleniem jest, tankuje 1/4 zbiornika i problemu nie ma
  
 
u mnie wskazówka stoi cały czas na 20L nizej jej nie pozwalam spaść
  
 
wyciągnąwszy czujnik zabrałem się za pomiary i moje wyniki odbiegają od wartości podanych tu

ale mi przy 3C wychodzi 4,3kohm a wedle tabeli to taka wartość pasuje do jakiś 30C
natomiast na tej stronie

mniej więcej pasują mi te wartości to teraz już nie wiem czy kupować nowy czujnik czy ten jest ok. oto nr czujnika BOSCH 0280130093
  
 
juz nie mam do tego siły tyle nowych zabawek a problem pozostaje dalej, nikt nie wie co jest przyczyna. może to faktycznie pompa paliwa.

ale ostatnio przypadkiem za uwarzyłem ze w starej omedze pompa paliwa uruchamiała się na chwile po przekręceniu kluczyka i się wyłączała a w tej tak nie ma, działa dopiero jak chodzi rozrusznik, czy u was też tak jest czy to u mnie jakiś defekt