MotoNews.pl
2 [S] Polski Fiat 125p 1974 1300 (274637/53) - NT
  

[S] Polski Fiat 125p 1974 1300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam swojego 125p rocznik 1974 1300
tzw przejściówka, czarna atrapa
data pierwszej rejestracji to 1.1.1974 więc na 100% był wyprodukowany już w 1973 roku
więcej info na PW lub mail gurden@wp.pl

cena 13 000
  
 
Cytat:
2014-03-14 13:39:57, gurden pisze:
data pierwszej rejestracji to 1.1.1974 więc na 100% był wyprodukowany już w 1973 roku



He he - jak dlugo siedzisz w temacie kantow ze takie teorie snujesz? Wierzysz ze 1 stycznia 1974 roku ktokolwiek otworzyl jakikolwiek wydzial komunikacji by zarejestrowac Twojego Fiata?

Podaj numer nadwozia i wklej zdjecia samochodu, wtedy to ogloszenie moze barac tzw "rak i nog"...
  
 
wszystkie miesiące danego roku bez dokładnej informacji (pewnie większość egz.) o miesiącu produkcji jest rejestrowana z początkiem roku,lub datą podaną przez rejetrującego inf. z wydz. kom.
  
 
za 13 koła to musi byc mega igła !
  
 
no fotki by się przydały
  
 
115C4 313789


[size=8]Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro[/size]
  
 
Odnowione nadwozie, blacharka wymagała nieznacznej ingerencji w kilku
miejscach, dwie dziury w podłużnicach i dwie dziury średnicy 4 cm w
podłodze przed fotelami pasażera i kierowcy.

Nie zostały wymienione żadne elementy takie jak drzwi, błotniki progi
itd, bo tego nie wymagały!! Nadwozie w 100% takie jak wyjechało z
fabryki. Nigdy nie uczestniczył w wypadku!

Posiadam zdjęcia dokumentujące stan przed remontem Samochód przez cały
czas był garażowany. Nadwozie było poobijane i miało lekkie wgniecenia w
rożnych miejscach, zostało naprawione i położony został nowy lakier w
kolorze fabrycznym. Podwozie zakonserwowane.

Silnik wyremontowany na nowych częściach: nowe tłoki, wał korbowy,
panewki, wałek rozrządu. Trzyma idealnie ciśnienie oleju. Silnik po
remoncie ma przejechane około 4000 km. Wydech ze stali nierdzewnej.

Nowe pasy bezpieczeństwa, światła kierunkowskazów i pozycyjne, światła
tylne i inne drobniejsze elementy. Tapicerka w bardzo dobrym stanie,
wymienione poszycie siedziska siedzenia kierowcy, rozdarcie kieszeni na
mapy, jeśli mi się uda usunę ten mankament w najbliższym czasie.

Radio Safari 1, dodatkowe nowe halogeny made in DDR zamontowane na
zderzaku i działające idealnie, klimatyczna gałka zmiany biegów
"zatopiony samochodzik" lusterka Vitaloni rzadki model, obudowy lustra i
stopki matowe, a nóżki chromowane idealnie pasujące do tego modelu czyli
tzw przejściówki. Nie widziałem drugiego takiego kompletu lusterek.

Opinia o szczególnym znaczeniu pojazdu dla udokumentowania historii
motoryzacji - (brak wymogu ciągłości OC) Samochodem startowałem w wielu
rajdach zabytkowych pojazdów
  
 
Cytat:
2014-03-16 10:43:19, gurden pisze:
115C4 313789 [size=8]Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro[/size]



Uzupełniając swoją wiedzę o liczbę egzemplarzy wyprodukowanych w danym roku (źródło wiki) i porównując numer nadwozia mojego PF wychodzi na to, że został wyprodukowany jednak około lipca 1974 roku, więc przepraszam za swój błąd.
  
 
po fotach ! zły nie jest ale kurfa cena mega zapór

tylni resor pomalowany pod kolor

[ wiadomość edytowana przez: DJ_Turn dnia 2014-03-17 22:57:25 ]