Dolot i gaźnik w 1.6 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Aktualnie mam pod maską na tyle mało miejsca że jedyne co wejdzie to stożek. Jaki model zastosować? Przykłady z allegro mile widziane.
Sprawa numer 2: do lata będzie to musiało pojeździć na gaźniku z Poloneza 1.6. Jakie dać dysze i gardziele?
  
 
Cytat:
2012-11-11 00:16:15, sp200 pisze:
Sprawa numer 2: do lata będzie to musiało pojeździć na gaźniku z Poloneza 1.6. Jakie dać dysze i gardziele?



Sprawa jest o tyle skomplikowana, że do gaźnika z polopiryny nie dobierzesz gardzieli - bo był tylko jeden rozmiar. Jedyne co można i warto zrobić to rozpiłować te, które są.
Dysze najlepiej dobierać metodą prób, ale z mojego doświadczenia wynika, że nie da się za wiele przesadzić bo pojawi się dzwonienie.

Ja miałem w 1592 dohc polonezowy gaźnik ze stożkiem - ale dopiero jak go rozbiorę do czyszczenia to powiem Ci dokładnie jaki tam setup był zrobiony. Z tego co pamiętam to obie gardziele miały na górze 29mm na dole 32 i poprawiane emulsje - dysze sprawdzę - postaram się do końca tygodnia coś napisać.

Ogólnie gaźnik z polda wymaga dużo pracy, żeby było to sprawne urządzenie. Ręce bolą od tarcia, polerowania, gładzenia, usuwania zbędnych nadlewów i ostrzenia dyfuzorów.
  
 
Na pewno? Ja tam wyrobow Fso nie mialem ale czy przypadkiem gardziele w poldzie nie sa wymienne i nie wystepuja w rozmiarach 24, 25 i 26 mm?
  
 
gardziele są wyjmowalne - to fakt. Ale wszystkie jakie miałem w łapach to I przelot 26 II przelot 24

Gardziele 23 i 25 to fiat 125p - 1300
  
 
A gardziele w gaznikach polda i fiata tez nie są wzajemnie wymienne? Bo jak tak to mamy naprawde spory zakres mozliwosci.
  
 
tylko po jakiego grzyba zabierać silnikowi powietrze?
  
 
zakładasz gaźnik z polda 1.6 , na fabrycznym setupie i jeździsz ... zwykły mechaniczny gaźnik bez podciśnienia do drugiej przepustnicy , u mnie w 2.0 robiło robotę jakieś 5000 km odpalało , jeździło , dupy nie urywało ale nie było z tym problemów .



[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2012-11-13 22:15:48 ]
  
 
24 I przelot
26 II przelot.

FOS (Obecnie ZUM) Produkuje gardziele w rozmiarach 21, 23, 24, 25, 26.
Weber dodatkowo 27.