| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-11-02 15:01:23 tyle ile się zmieści i tyle, nie służą one do ustawiania zbieżności tylko do tego by zniwelować luz miedzy karoseria a tuleja-wahaczem |
Qulav Sosnowiec | 2012-11-02 15:03:24 to co może być przyczyną że jedno koło jest bliżej przodu a drugie tyłu? |
Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2012-11-02 17:12:58
Trybek bez obrazy, ale co ty pi***olisz przecież te podkładki od tego one są, od tego są one wiadomo że dużego zakresu regulacji tam nie ma, ale zawsze coś |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2012-11-02 18:05:07 ale przecież tam nie ma z tyłu wahacza tylko most...to tak a propos konkretnego tytułu ![]() |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-11-02 22:15:02 ja jeszcze nie słyszałem by ktoś ustawiał tymi podkładkami zbieżność, pomijając fakt że na fasolkach masz ok 1cm regulacji a przy podkładkach do ledwo do 1mm. Nie wyobrażam sobie by gość na geometrii rozbierał pół zawieszenia. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2012-11-02 22:59:01 Trybek ma rację! |
Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2012-11-03 15:06:22 No to widocznie źle mnie uczyli i źle robiłem.
Zawsze była gadka: " jak nie dużo jeb****, to na podkładkach, a jak bardzo to na mocowaniach." Zazwyczaj wystarczało podłożyć dwie, bądź trzy z jednej i było git. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-11-07 09:50:05
wtf? oglądałeś te podkładki kiedyś? Podkładki służą do regulacji a nie do kasowania luzu ![]() Po co by je tam wkładali - mogliby zrobić ciaśniejsze mocowanie wahacza. Często ustawienie tych podkładek źle nie pozwala na uzyskanie odpowiedniej geometrii fasolkami. Chyba że ustawiasz geometrię sznurkiem to wtedy nie ma różnicy. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2012-11-07 10:52:42 A ja wiem, że jest odwrotnie - podkładki kasują luz, a regulacja ustawia zbieżność. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2012-11-07 11:32:30
To chyba kończy temat. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-11-07 14:53:35 łatwiej jest powiększyć fasolki niż się bawić z tymi podkładkami ![]() |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2012-11-07 15:46:55 może i łatwiej, ale to nie zmienia faktu, do czego służą te podkładki ![]() |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2012-11-07 16:05:52 nie zmienia faktu to, że głównym miejscem regulacji są fasolki |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2012-11-07 16:28:57
Naiwniak |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-11-07 16:39:03 Kultura techniczna aż kipi.
Dobre stwierdzenie "ja wiem" Gadałeś z konstruktorem? Widziałeś jakieś auto w którym robi się za duże mocowanie wahacza a potem wpycha milion cienkich podkładek? Przecież taki tok rozumowania jest wbrew logice. Łatwiej powiekszyć fasolki? Polemizowałbym. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-11-07 18:13:03
Tak jest ale nie jest to spojne z:
|
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-11-07 22:32:01 u mnie to się zmieściła 1 z każdej strony tulei więc w sumie żadnej regulacji tam nie ma, a pomijam fakt ze auto ma się prowadzić a nie mieć prawidłową książkową zbieżność |