Lada na Monte Carlo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapraszam do kibicowania:

https://www.facebook.com/banymotorsport

Starujemy jako pierwsza załoga 24,01 o godzinie 19.00
z Monte Carlo.
  
 
Będę jak zwykle kibicować i mocno trzymać kciuki.

Powodzenia Piotrek.
  
 
DOjechaliśmy już do Warszawy po rajdzie.
Finalnie 45 miejsce w generalce ,dopadłą nas troche niesprawiedliwość losu.
Natomiast Lada sprawdziłą sie rewelacyjnie ,przejechała cały rajd czyli niemal 3000 km bez otwierania maski,do tego wróciłem nią na kołach z Monte kolejne 2000km,bo kolegi Porsche zepsute na lawecie wracało.
Jest to dla mnie duży szok biorąc pod uwage awarie które miałem przed rajdem przez 1000km na nowym silniku:
400km-wycięło mi jedną nowa dźwigienke zaworową doszczętnie.
400km-cewka zapłonowa sie spaliła.
400km-pękł pierwszy tłok
ok 600km pękł kolejny tłok-rozebrałem silnik.popękały jeszcze pierścienie.Nowe tłoki oryginalne poszły.
800km-obmielił sie wieloklin pompy olejowej.
po zdjęcu miski okazało sie że łańcuch rozrządu jest luźny.
To super hiper najnowsza nowość napinacz pilot 10000000km gwarancji sie rozleciał .....nie polecam.Załozyłem tradycyjny i jest oki.
Wszystkie usterki dotyczyły silnika,na samym rajdzie słysząłem jakies dzwieki z prawego bębna,ale nie zaglądałem jeszcze.
Pewnie jakaś sprężynka spadła i sie zmieliła.
Czasami niw odskakiwał rozrusznik-MS

Sprzęt dopracowany jest jak widac bezawaryjny.


  
 
Napinacz Pilot, jest super, a uległ awarii przez nie uwagę kolegi, więc śmiało kupujcie i uzywajcie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
To jest drugi przypadek o którym słyszałem.
Nie wiem o czym piszesz mając na myśli moją ,,nieuwage''
Na pierwszy rzut oka już nie wzbudzał we mnie zaufania.
Na szczęści nie przyciąłem płozy od napinacza jak kazali,
tylko dlatego łańcuch nie przeskoczył.
Stary napinacz sie nie zepsuje nigdy,a jego obsługa jest prosta i w porównaniu do innych czynności serwisowych jak np.regulacja zaworów nie wymaga ani czasu ani umiejętności.
Jedynie chęci.
  
 
A z tym się zgodzę.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Fajnie, że Łada kolejny raz nie zawiodła mechanicznie. Piotrek a jak w kwestii organizacyjnej samego rajdu ? Na pewno rozmawiałeś z chłopakami z innych załóg, jak oni oceniają tegoroczną edycję rajdu ?
  
 
Organizacja wporównaniu do innych imprez w których brałem udział
wręcz idealna.
Były załogi niezadowolone ,szczególnie z badania technicznego,
ale to już inna historia.Trzeba znać przepisy,regulaminy i troche języka
wtedy nie ma problemu.
Niesmak tylko pozostawia kwestia wyników na Zr 6,
gdzie pierwsze załogi w tym ja przejechały odcinekw extremalnych warunkach łapiąc duzo punktów karnych .
Następnie przejechał pług i raszta załóg miała już dużo mniejsze kary
a odcinek wygrała załoga z numerem 280.
Gdyby nie ta historia,otarli byśmy sie o rekord Polaków w tym rajdzie.
  
 
Cytat:
To super hiper najnowsza nowość napinacz pilot 10000000km gwarancji sie rozleciał .....nie polecam.



Dla bardziej wymagających w tym Piotra Banego, Rosjanie wymyślili napinacz automatyczny "isaj".
Testowany młotem 5 kg
napinacz łańcucha automatyczny ISAI


Pierwsze egzemplarze testowe pojawiły sięw 200 roku. Końcowy produkt opatentowano w 2006.

Dal ciekawskich link:

napinacz ISAI
  
 
Gratulacje Piotrek