Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-28 18:19:56 moje zdanie znasz ![]() |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-09-28 18:29:53 a Zoltar ten silnikers za ciężki nie jest do malca?? |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-09-28 18:35:25 Skrzynia seria.. co do jej wytrzymałosci to akurat mi to wisi... I tak sie bedzie szybko przy mnie sypac, i tak ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-28 18:41:18 Kuner, po raz n-ty obale mit o tym ze 1.1 na zadzie w malcu to cholera wie jaka roznica mas i tyle. jak widac da sie tym smigac szybko i skutecznie. troche inna technika jazdy (rekaw na ulamek sekundy, inne podejscie w nawrot czy ciasny winkiel i dobry zawias) i jezdzisz jak 650ka jezeli chodzi o rozklad mas. laduj 1.1 i sie nie zastanawiaj. zawsze masz OHC, budowa silnika to budowa cepa i te silniki FIRE naprawde sa nie do zajechania. |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-09-28 19:02:08 Albo 1146cc z Mazdy RX7 SA, ale to jak się ma w pi... hajsu ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-28 20:50:19 Ja mam założoną 903/899 dla tego że z tyłu malca nic nie widzać wszystko ładnie wygląda i komponuje sie z chromami, silnik 1116 kategorycznie odradzam poprostu wydaje mi sie że kompletnie nie pasuje do malca, przy 1108 trza już troche wiecej żeżbić z belką mocowaniem oraz w przypadku SPI z podłączniem bardziej skomplikowanej elektroniki podejżewam że różnic w masie 900 a 1.1 za dużych nie ma, wiadomo że 1108 jest dużo nowszym silnikiem ale czy trwalszym? porobione 900 może dać podobną moc gdyż wyjściowa jest o 8KM mniejsza od 1.1. Jeśli chodzi o "spokojniejszą" jazde i zachowanie 1 klasy OC to napewno najlepszy byłby 899 ale jeśli bym chciał zmieniać to poszedł bym dalej stosując silnik 1.2 lub coś zupełnie innego np. Daihatsu 1.0 Turbo cena tego silnika jest niska bo ok 1000-1500zł a napewno mocy było by pod dostatkiem ![]() p.s skoro masz taki dostęp do tanich silników to kup sobie oba powiedzmy 900 na próby i do zakatowania a 1.1 do dalszych modyfikacji |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-09-28 21:02:44 Nie mam dostępów do silników tylko mam okazje bardzo tanio kupic silnik 1.1 SPI od mojego kumpla i w sumie najtrudniejsze byłoby z głowy, bo jak narazie dla mnie najtrudniejsze jest znalezienie silnika... jak coś znajdziecie (903ccm) to wołajcie do mnie a biore ![]() ![]() |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-28 21:24:40
Znam kogos kto chce kupic 900ccm moze skusi sie na 1,1 ? Kuner, nie ogladaj sie wstaw poprzecznie ![]() ![]() ![]() |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-09-28 22:19:47 taaaa... a zasponsorujesz mi to?? ZBo ja kurcze neistety kasy zbyt duzo nie mam a czyms musze jeździc ![]() |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-28 22:59:42
Nie no sponsora to musisz sam szukac ![]() A tymczasem trzebabylo 650ccm smigac ![]() |
![]() 5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-09-28 23:20:21
:| bez jaj Ja mialem tą szarade jak silnik padl to nic innego niezostalo jak tylko sprzedawac furaka. Silnik nie do dostania a jezeli juz to napewno nie za taką kase. 2000-3000 o ile sie trafi Mowie o silnikach sprawnych bo kupowac zlom do remontu to juz w ogole sie niekalkuluje. Tu nie ma mowy o zadnych szlifach wałow itp tylko wchodzi w gre wymiana czesci ktore naprawde tanie nie są. Apropo tematu: 903- mala masa (podobno 10kilo ciezszy niz maluchowski),moc 47KM, stare silniki(no chyba ze z Yugo), mniejsze oplaty(903 jeszcze wpychają ponizej 900), gaznik. 1.0fire - mala masa 69kilo, moc 45KM, nowe silniki, wtrysk. 1.1- sporamasa (z tego co wiem 35kilo ciezszy od maluchowskiego) moc 55km, wtrysk 1.2- praktycznie to samo co 1.1 ale moc nawet 86KM w serii tak wiec jak juz cos ciezszego to 1.2 bym polecał Na Kjsy chyba najlepszy 903 albo 1.0 ze wzgledu na mase. Dlubnac je zawsze mozna do tych 55KM Takei moje zdanie. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-09-28 23:35:36
Nic dodac, nic ujac. Kuner - nei masz sie nad czym zastanawiac. Czy to bedzie 900 dobrze zawieszona czy 1.1 - roboty jest DOKLADNIE TYLE SAMO. Zreszta co ja ci bede tlumaczyl - moje 1.1 widziales, Przemka 900 widziales, flansze sa dokladnie te same, belki wlasciwie tez, tulejki tez, elektronika tez - a na 1.1 sobie posmigasz. W razie czego pytaj. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-09-29 12:32:31 Co tu ukrywać silnik 1.1 jest lepszy i mocniejszy.Jeżeli masz okazje tanio kupić to się nie zastanawiaj.Mam 903 więc tylko o nim moge się wypowiedzieć. Silnik 903 trudno znaleźć w dobrym stanie i dlatego nie licz na 47 koników. Aczkolwiek silnik 903 jest dosyć niedokładny i łatwo można go poprawić i uzyskać troche nm i km więcej, skoro Chojnacki robi 10 sekund w malcu po wersji GT (seryjny wałek, głównie lekkie dłubnięcie głowicy), jakże wesoło byłoby wciągać 1.1 903-ką ![]() |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-09-29 17:19:37 Chyba nasz Przemo mnie przekonał do 900tki... lżejsza i lepiej się prowadzi (KJSy) wiec chyba bedzie 900, ale to jesczez nie wiem ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-29 17:32:00 na allegro jest rozkodowany komp do 900ki za 100 zeta ![]() |
![]() 5n4k3 126 1.2MPi, 200SX Ni ... Łódź | 2004-09-29 17:43:47 kompy sie wieszają gaznik rulez :bb nie no zarcik ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-29 17:45:52 chyba nie po to chlop jezdzil na gazniku zeby teraz znow sie z tym uzerac ![]() |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-09-29 18:13:40 Ja uważam że jak SWAPować to coś mocnego ![]() ![]() |