Sprzedam Renault Clio Sport ph1 gr N.
Samochód zbudowany przez poprzedniego właściciela w 2009 roku, na
sprowadzonej z Niemiec, bezwypadkowej bazie. Przejechał kilkanaście
rajdów RPP i RSMP.
Zakupilismy auto w 2012 roku i rozebraliśmy je do najmniejszej śrubki
(zdjęcia do wglądu), odświeżylismy wnętrze (lakierowanie),
wymieniliśmy wszystkie elementy zawieszenia, porzejrzelismy silnik,
zrobiliśmy generalny remont skrzyni biegów, zregenerowaliśmy i
ustawiliśmy na nowo amortyzatory. Generalnie można powiedzieć, że
zbudowaliśmy auto od nowa, dokładając do poprzedniej specyfikacji
wiele nowych elementów.
Wnętrze:
-bardzo rozbudowana klatka, zgodna z załącznikiem J,
-Fotel kierowcy z uszami Sparco Circuit II (2600 zł)
-Fotel pilota Bimarco Futura (800 zł)
-pasy szelkowe przewężone pod Hansa (Sparco - topowy model -
1450 zł),
-pasy pilota Sabelt (750 zł),
-System gaśniczy Sabelt (1200 zł),
-otuliny klatki Sparco,
-Kierownica zamszowa Sabelt (450 zł),
-karbonowe kuwety,
-flokowana deska rozdzielcza (400 zł),
-mocowanie koła zapasowego TRS,
-oklejone szyby folią,
-przewody paliwowe w stalowym oplocie puszczone wnętrzem,
-przewody hamulcowe puszczone wnętrzem,
-homologowany korektor siły hamownaia Renault Sport (rarytas - 1700
zł),
Układ napędowy:
-Silnik zgodny z grupą N,
-głowica przygotowana przez STEC Motorsport,
-świerzy rozrząd, koło zmiennych faz rozrządu, pompa wody, wszelkie
uszczelniacze (1500 zł),
-Komputer - program Renault Sport by Geko
-Procedura startowa,
-sportowy filtr powietrza K&N (150 zł),
-układ wydechowy z katalizatorem sportowym na samym końcu,
-Skrzynia biegów świeżo złożona na absolutnie nowych częściach
(przejechana jedynie Barbórka 2012),
-Krótkie przełożenie główne 4,83 (2500 zł),
-sprzęgło spiekowe od Radzikowskiego (750 zł)
-płyta pod silnikiem,
-nowe poduszki silnika,
-wszystko zalane płynami Millers Oils,
Zawieszenie:
-Gwintowany Bilstein ustawiony na nasze polskie, dziurawe asfalty, na
małych sprężynach H&R (3800 zł)
-pouliretanowe tuleje wahaczy (o twardości zgodnej z grupą N)
(300zł),
-nowe końcówki drążków, drążki, sworznie, łożyska, piasty i pozostałe
elementy które mogą się zepsuć (2000 zł),
-szpilki w piastach,
-8 szt felg speedline (pucharowe), oraz 4 szt innych aluminiowych,
-4 szt slicków miekkich Pirelli
-2 szt. Slicków średnich Pirelli
-2szt. mediów Pirelli,
Układ hamulcowy:
-Klocki przód i tył Ferodo DS3000 ( 950 zł),
-Płyn hamulcowy Millers Oils Racing
Pozostałe:
-bezwypadkowe nadwozie, porzadnie obspawane nadowozie,
-aktualne homologacje,
-książka sportowa pojazdu (brak negatywnych wpisów),
-ważne opłaty,
-kupujący zwolniony z opłaty skarbowej (faktura VAT ZW 0%),
Ceny podane w nawiasach za poszczególne podzespoły mają na celu
uświadomie kosztów budowy takiego auta. W sumie zakup, plus cała
przebudowa wyniosła ponad 40 tysięcy złotych, zatem prosze nie
odzwonić z propozycjami "za 15 tyś przyjeżdżam i zabieram". MOja
cena jest i tak bardzo atrakcyjna.
Cena 23900 zł
Możliwość kupna bez foteli, pasów, systemu gaśniczego za 19900 zł
tel. 0 665 885 775 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-1
e-mail: biuro(małpa)swiatMINI.pl
PROSZĘ O KONTAKT TYLKO POWAŻNIE ZAINTERESOWANYCH!!!