2107 - alternatywne sprężyny na przód

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, od jakiego auta dopasuję sprężyny do 2107 na przód, od razu zaznaczam, że mam zamiar je skrócić o kilka zwojów. Czy nie szarpać się z jakimiś innymi tylko kupić nówki do 2107 i chlasnąć?


[ wiadomość edytowana przez: Aron126p dnia 2014-08-11 16:27:25 ]
  
 
tu masz zdaje sie od kolegi Konrii
spręzyny

i bez cięcia

a komplet nowych 265zł w jacarsie
  
 
Arooon, nowy nie jesteś, bywasz tutaj często i nie wiesz co i jak? Nie chcesz poszukać? Było o tym, i to nie raz.

Ale jeżeli to nie jest do sportu, to kup te od Konrada. Powyżej 50 mm trzeba już myśleć o krótkich amorach.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
No właśnie chyba się skuszę na te z linku
  
 
A o ile chcesz obniżyć? Ja mam - 25mm.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Zasadniczo te -50 bardzo mi pasują, szczególnie jeśli chodzi o przód, tył to się jeszcze okaże
  
 
Bracie cięcie spręzyn odradzam! Tracą swoje właściwości i jeśli chodzi o dobry efekt wizualny to możesz właśnie przez cięcie go osiągnąć ale jeśli chodzi o jazdę to już jest koszmar. Kupuj sportowe i dodatkowo poniżej -50mm od serii i jak pisał Szoko krótkie amortyzatory obowiązkowo.
Ja do swojej Samarki zamontowałem -90mm od serii Фобос Спорт dodatkowo według własnych potrzeb przerobiłem seryjne amortyzatory, skróciłem je i zalałem półsyntetycznym olejem jest sztywno, twardo ale i w miarę komfort jazdy zachowany a w zakręcie jestem PANEM I WŁADCĄ Po kilku próbach z kumplem który ma gulfa MKIII z gwintem K&N z regulacją twardości na tych samych zakrętach i prędkościach muszę przyznać, że jest nieco lepszy ale moja Samarka z moimi modyfikacjami odstawała naprawdę bardzo niewiele. Różnica jest jedynie taka, że on za gwint używany dał 2500zl a ja za swoje zawieszenie wraz z przeróbkami wydałem 600zl.
Dzwoń do Konriiiego powiedz, że jesteś z LKP to może i cena się zmieni

[ wiadomość edytowana przez: djmarkus dnia 2014-08-12 22:02:21 ]