Radio do Samary.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam radia do Samarki w rozsądnych pieniądzach. Moglibyście coś polecić? Nie znam się na tym za bardzo, zależy mi tylko żeby było wejście na usb. Może być nówka, ale jakby ktoś miał używkę w bdb stanie to też biorę pod uwagę.

Powiedz czy było coś grzebane przy elektryce od radia przez Ciebie, czy może innych wcześniejszych użytkowników/ właścicieli?

Teraz w Biedronce są Blaupunkty z wejściem CD/ USB/ SD. Cena na cenowce 219 PLN

Nie wiem Andrzeju czy te same są wszędzie, ale widziałem te radia i one są wyłącznie na usb/sd.
Jednak jest jeszcze sprawa przeróbki seryjnej instalacji audio pod kostkę iso, a jeśli ktoś już wcześniej przy tym grzebał i narobił bałaganu tak, jak było to w moim przypadku to, nie pierdzieliłem się tylko, kładłem nowe przewody.

Blaupunkt Manchester 110 - ma CD, wiem bo kupiłem a jeszcze walnęli się przy kasie bo policzyli mi 109 PLN. Dla uczciwości spytałem czy cena na pewno jest OK, ale pani przy kasie powiedziała że tak wchodzi po kodzie więc musi być OK, więc już nie drążyłem tematu

To u mnie w mieście jest chyba inny model No i w ten sposób Andrzeju trafia się na promocje i obniżki ja poluję na ostatnie sztuki, bo wtedy za grosze się kupuje, ostatnio kupiłem słuchawki philipsa, które normalnie kosztują około 80zł ja kupiłem w Biedronce je za 25

Nie wiem czy coś było grzebane czy nie, poprzednie radio zakładał jakiś mechanik "miszcz" co nawet mu sie nie chciało kabli polutować tylko poskręcał je paluchami... Niestety radio po paru latach użytkowania zdechło i nie opłacała sie jego naprawa. Dlatego szukam teraz nowego.

Cytat:
2015-05-03 19:57:52, krzysiek88 pisze:
poprzednie radio zakładał jakiś mechanik "miszcz" co nawet mu sie nie chciało kabli polutować tylko poskręcał je paluchami...

Bracie znajdź kogoś kto się zna i zajmuje się sprzętem audio na codzień, albo podłączaj sam jeśli się choć trochę orientujesz bo tacy "miszczowie" mogą doprowadzić nawet do zapalenia się instalacji.