Schemat układu chłodzenia C30SE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Posiada ktos schemat ukladu chlodzenia dla C30SE? Głównie interesuje mnie część z nagrzewnicą. Muszę się zorientować jak działa ustalania ciepłe/zimne powietrze, bo nawet jak dam na zimne, to i tak jest nadal lekko grzane, oraz jak do niej sa doprowadzone przewody gumowe, bo coś mi sie zdaje ze u mnie jest jakaś dziwna rzeźba.
  
 
hej,

Masz wersję z klimą czy bez?

Przy klimie sterowanie odbywa się poprzez silniczek bez klimy jest linka.

Jeśli masz wersję z klimą to silniczek powinien być po lewej stronie konsoli środkowej( w okolicach kostki, nogi opartej na pedale gazu)
Sterowanie jest poprzez 2 potencjometry( jeden w silniczku, drugi na panelu sterowania ogrzewaniem). U mnie ten pierwszy potencjometr powiedział dowidzenia i nie dawało się zrobic ciepłego nawiewu( zimą...).
Po odkręceniu 3 śrub, mozna zdjąć silniczek i ręcznie przestawiać nawiewy.

Gdzieś mam rysunek jak zbudowany jest rozdział powietrza. Daj maila to Ci wyślę.

Jesli nie masz klimy( sterowanie na linkę) to niewiele Ci pomogę...
Mały
  
 
w omie A po lifcie joz niebylo linki tylko ten silniczek.
Ustalenie temp dawanego powietrza rozwiazane jest za pomoca klap powietrznych Niema zadnych zaworkow na wezach chodniczych
  
 
Maly_1 podeslij na bp@exonet.pl
Mam ome po lifcie, ale bez klimy.
Senator a nie masz moze schematu tego wszystkiego?
Szczerze powiedziawszy nie mam pojecia gdzie dokladnie sa te klapki, a nie chce rozbierac polowy kokpitu
Jesli juz po lifcie byl sam silniczek, to zawsze byl potencjometr czy bywaly takze linki?


[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2008-07-03 23:30:53 ]
  
 
po lifcie tylko silniczki

zobacz nad swoimi nogami taki silniczek na 3 srubki.Wykrec go wlacz zapon i ustaw temperature.silniczek powiniec sie obrucic.
  
 
hmmmm to jeszcze jeden szczegol dodam (przez to myslalem ze mam linke) jak przesuwam suwak z gory na dol to w pewnym momencie czuje dosc mocny opor, jak sie go pokona to idzie znow latwo. Tak jest w obie strony.
  
 
Opór może stawiać czarna folia maskująca szczelinę toru suwaka - ja tak raz miałem. Trzeba zobaczyć czy nie wypadła z prowadnicy. No i druga sprawa tam trzeba smarować mechanizmy ruchome - wazelina i jechane.