Polka na silnikiem / wlot z lewej kratki...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
No i kolejny ,moze bezsensowny post
Mam szlifierke katowa ,uda mi sie wyciac ta polke nad silnikiem bez wyjmowania go i ewentalnego eksplodowania z powodu iskier ???
Potrzebne mi wszelkie porady co do tego bo wczoraj spasowalem ze szlifierka w reku zanim zaczolem ciac
P.S
Da sie ta rure tak rozciagnac do wlotu z lewej zeby nietrzeba bylo wsadzac do niej drugiej ?

Sputnick
  
 
a po co chcesz wycinac tunel na silnikiem?

masz moze glowice od pandy z kolektorem i gaznik sie nie miesci?
  
 
Przykyj silnik kocem i do roboty.
Rozetnij przód i odegnij w dół
Odcinaj po kawału przód potem wsadz reke i docinaj tył .
Zdemontuj tylko gaźnik zabezpiecz przewody paliwowe i zdemontuj dolot - tj tłumi kszmerów i to na filtr.

20 Minut roboty
  
 
no tak wyciac nie problem, ale PO CO??
  
 
Własnie, po co to wycinasz???
  
 
Hmm moze powody glupie ale chce to wyciac
-wlot z lewej strony ,chce to mocowanie rury co jest u gory
-bede mial wiecej miejsca na podniesienie gaznika itp
-i zreszta do niczego ta blacha nie jest potrzebna

  
 
Wieksza komora ......
Mnei jsie bedzie grzał.
Mozna zamon towac chłodnice oleju itp .....
  
 
zaloz sobie wlot na lewa kratke, ale zostaw polke w spokoju, bedziesz mial ciszej w samochodzie. chyba, ze masz rajdowke i na glosnosci ci nie zalezy.
W tym przypadku masz racje, mozna to wyciac bo masz wiecej miejsca na grzebanie, a z podstawka to chybe nie chcesz tam zakladac jakiejs pol metrowej rury?
Jak napisał CZUCZU bedziesz tez miale lepsze chlodzenie silnika.
Ale to sa wszystko wymierne efekty, wiec zastanow sie czy jest sens sie meczyc.
  
 
po co odcianc ja to zrobilem raz dwa w inny sposob jak wiadomo blachy w samochodach sa zazwyczaj spawane punktowo sa zgrzewane miejksca zgrzewow widac dokladnie wystarczy je rozwiercic wiertlem i same puszczaja
  
 
Beneq dobrze gada!! Nalać mu!!
  
 
po pierwsze po co?? Im więcej blachy tym sztywniejsza buda, a z tyłu malca ta sztywność by się przydała i to bardzo
Po drugie: tak jak pisał CZuczu przykryj silnik.
Po trzecie: o ile Ty podnosisz gaźnik że chcesz wycinać półke???
  
 
Zawsze mozna wyjac silnik i dospawac grubsza blache - od razu bedzie ciszej