MotoNews.pl
7 Wzmacnianie nadwozia [126] (36502/0) - NT
  

Wzmacnianie nadwozia [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Caly dzien dzisiaj bawilem sie migomatem, bo postanowilem obspawac sobie nadwozie (autko jezdzi jako rajdowka)

Obspawalem juz:
- mocowania resora do belki
- mocowania wahaczy przednich do nadkoli
- gniazda amorkow (przod i tył)
- spaw poprzeczny pod tylna kanapa, pomiedzy amorkami
- mocowania odbojnikow
- rozporki pomiedzy gniazdami amorow
- stopki klatki do nadwozia (wczesniej byly tylko przykrecone)

Jakie jeszcze newralgiczne punkty powiniennem obspawac?
  
 
jak masz do dyspozycji wlasnego migomata...to "przelec" wszystkie fabryczne zgrzewy blach...tak mniej wiecej maly spaw co 3-5 cm...powinno wystarczyc
  
 
Cytat:
2004-01-17 23:44:33, Madcar pisze:
jak masz do dyspozycji wlasnego migomata...to "przelec" wszystkie fabryczne zgrzewy blach...tak mniej wiecej maly spaw co 3-5 cm...powinno wystarczyc



Dzisiaj spawalem tak jak piszesz, tzn. spaw kolo 2cm, 5cm przerwy i kolejny spaw.

Chodzi mi o to zeby spawac tylko to co konieczne bo a) jestem leniwy b) migomat nie jest moj, wiec niestety musze oszczednie gospodarowac drutem i CO2, c) slyszalem ze spawy maja duzo wieksza podatnosc na rdzewienie i w zwiazku z tym chcialem zapytac w ktorych miejscach jeszcze buda pracuje i ktore zgrzewy obspawac dodatkowo...
  
 
pas przedni z podłoga bagażnika, belka silnika jak sobie jeszcze cos przypomne to napiszę
  
 
podloge z przodu do nadkoli... jak podniesiesz dywaniki to laczenie podlogi i nadkola fabryka tam taki kit wciska...
  
 
Spawy są bardzo podatne na rdzewienie. w końcu zmieniana jest strukturametalu. zabezpiecz spawy bardzo uważnie gumą na spawy! Proszę o to w moim imieniu bo aż szkoda żeby maluszka po dwuch zimach wręcz nie było