Obspawanie Budy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wyspawaniu calej podlogi chcialem jakos ja wzmocnic. Buda jest przeznaczona na silnik z serii dohc wiec niezaszkodzi.
Co w takim razie obspawac i jak ??
np podluznice ? dogiac blache -|_|- w taki ksztalt tylko boczne kreski sa na samejgorze a nie w polowie
przylozyc do podluznicy i obspawac ??
Nigdy nie widzialem tego i strzelam jak to by wygladalo na chlopski rozum.
Pozdrawiam
  
 
Jezeli ja za mocno obspawasz w nie tych miejscach co trezba bedzie pekac przy pracy w innych. Dobrze to przemysl!
  
 
Ale jesli wogole nie obspawam to i tak moze sie rozjechac
i tak zle i tak nie dobrze

Wczoraj zalozylem resor 3 piorowy
ale chyba przesadzilem ze strzalka ugiecia
wkladalem go 2 godziny 3 podnosnikami
mialem sie poddac i go sklepac troche ale wszedl
aczkolwiek boje sie o podluznice zeby mi nie wyrwalo.
Jak skacze na niego tosie uginie moze 1 cm taczka
ale i tak wyjme i sklepie.....
  
 
A jak wysoko teraz stoi? Ziemniaki da sie wozić?
  
 
Obspawanie do dobry pomysl, tylko powinien to zrobic ktos kto ma o tym pojecie. Czlowiek ten powinien wiedziec jak pracuje buda, gdzie sie najbardziej skreca, wygina itp. Ja za obspawanie swojej dalem 150zl, a robilem to u czlowieka, ktory zna sie na rzeczy, bo na codzien buduje rajdowki, robi klatki i takie tam zabaweczki
  
 
Cytat:
2004-02-03 12:28:47, OLO pisze:
A jak wysoko teraz stoi? Ziemniaki da sie wozić?


OD rantu blotnika do pol osi jest 47 cm
Ziemniaki Buraki kapuste co tylko chcesz
Zastanawiam sie czy w jakims off-road nie wziasc udzial
Czyli niepolecacie ? bo moge zrobic gorzej niz jest ?
  
 
lekka i wysoko postawiona dupa moze łatwiej uciec na zakręcie. a wyglad- juz pisałem

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
tak wiem
w drugim kancie tak mam :> tylko umnie to lekka przesada
jak bede go konserwowal to wyjme resor i go sklepie

ale co zrobic jak nikt nie wiedzial jaka m strzalke ugiecia
teraz musze robic jedna rzecz dwa razy
ale na przylosc bede juz wiedzial :>

[ wiadomość edytowana przez: BARRY dnia 2004-02-03 13:25:01 ]
  
 
Cytat:
2004-02-03 12:31:27, KiLeR pisze:
Obspawanie do dobry pomysl, tylko powinien to zrobic ktos kto ma o tym pojecie. Czlowiek ten powinien wiedziec jak pracuje buda, gdzie sie najbardziej skreca, wygina itp. Ja za obspawanie swojej dalem 150zl, a robilem to u czlowieka, ktory zna sie na rzeczy, bo na codzien buduje rajdowki, robi klatki i takie tam zabaweczki



Ta cena jest dla wszystkich, czy tylko dla wybrańców ???? I co ona obejmuje (jaki zakres prac)
  
 
oka, a czy ktos moglby powiedziec gdzie obspawac? czy wzmacniac podluznice na calej dlugosci czy tylko na laczeniach z reszta budy? slyszalem, ze pekaja one tylko na laczeniach, wiec moze nie trzeba rezty... dodatkowo gdzie? - osadzenia sprezyn?

Pozdrawiam
  
 
moze seru cos by napisal ? (tylko pytam)
on swojego poldka obspawywal
  
 
Cytat:
2004-02-03 14:34:32, BARRY pisze:
moze seru cos by napisal ? (tylko pytam)
on swojego poldka obspawywal


Sory że tak szczeże, ale gnałem pół polski żeby kupić "Bandziora" bo do pospawania była "tylko" podłużnica, a na miejscu okazało się że cały bagażnik wygląda jak lej po bombie. Więc nie piszcie że SerU wie jak to robić.

[ wiadomość edytowana przez: vazyl dnia 2004-02-03 17:22:08 ]
  
 
Cytat:
2004-02-03 17:09:34, vazyl pisze:
Sory że tak szczeże, ale gnałem pół polski żeby kupić "Bandziora" bo do pospawania była "tylko" podłużnica, a na miejscu okazało się że cały bagażnik wygląda jak lej po bombie. Więc nie piszcie że SerU wie jak to robić.




  
 
Cytat:
2004-02-03 14:10:29, SCHIL pisze:
Ta cena jest dla wszystkich, czy tylko dla wybrańców ???? I co ona obejmuje (jaki zakres prac)



Mysle, ze cena dla wszytskich... tylko trzeba wiedziec na kogo sie powolac

Co obejmuje: niestety zadnych dodatkowych blach, tylko zastapienie zgrzewow (albo miejsc, gdzie kiedys byly) spawami. Ja na przyklad jak powiedzial Pawel mialem dynamiczna geometrie tylnego zawieszenia Po prostu seryjne zgrzewy w okolicach gornych mocowan tylnych amorkow przestaly istniec. Oprocz tego Pawel obspawal mi laczenia podluznic z podloga (w miejscu, w ktorym przechodza w wzmocnienia podlogi), progi od srodka, tunel od srodka, nadkola...
  
 
Jak on spawal progi od srodka ?

Dzieki KiLeR twoja wypowiedz dala mi do myslenia
  
 
Znaczy sie pocoagnal wzdlurz drzwiczek. Oprocz tego wszystkie spawy zabezpieczyl bitexem
  
 
Ja bym dodatkowo klatkę zasadził powinno dodatkowo pomóc.
Sam się rozglądam za taką alternatywą
  
 
Klatka to fajna sprawa i to bardzo, tylko pod jednym warunkiem: nie jezdzisz tym autem na codzien. Nie wozisz nim czasem 4 osob itp
  
 
Cytat:
2004-02-04 10:30:46, KiLeR pisze:
Klatka to fajna sprawa i to bardzo, tylko pod jednym warunkiem: nie jezdzisz tym autem na codzien. Nie wozisz nim czasem 4 osob itp



popieram

a co do obspawania to zastanawiam jak bedzie sie teraz zachowywał mój poldzio wiem ze przynajmniej bedzie mozna otworzyć tylnie dzwi
  
 
Nie mylmy pojec. Obspawanie NIE poprawia sztywnosci nadwozia.