Czy Polonez juz tak ma?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie za 100 pkt. Mam Caro GLE. Seria silnika CB, czyli 1600 bez kat. 87 KM o ile dobrze sobie przypominam. No i jest mulowaty czy to na benzynie czy na gazie (na gazie jest gorzej). Na benzynie na plaskim predkosc max 140, na benzynie 120. Jednak problem zaczyna sie pod gore. Lekka gorka (na autostradzie) i juz spada do 90-100. A jak jechalem zakopianka to miejscami musialem wrzucac 3 bieg! Tragedia. W miescie nie jest zle ale na trasie to troche uciazliwe.

Polonez ma 12 lat ale tylko 40 kkm przebiegu. Ostatnio wymienilem przewody WN, swiece i czesc zaplonu.

No i pytanie jest czy ten model juz tak ma czy z moim poldkiem jest cos nie tak?
  
 
A w ile osób podróżowałeś ta zakopianką?? Bo jak jadę w strone gór to przeważnie załadowany i to norma że włączam trzeci bieg Szczególnie pod Mogilany
  
 
W 2 osoby - max 150 kg
  
 
Nie wiem, nie znam sie na gażnikowcach, ale przychodzi mi na myśl regulowanie gazu pod kątem jak chodzi na benzynie. Ja bym obstawiał złą regulację gazu i coś nie tak z gaźnikiem. Nie wiem tak przypuszczam, nie znam się za bardzo na tym, u mnie zarówno bena jak i LPG są sterowane kompem.
  
 
Może któryś zacisk hamulcowuy trzyma

Jak regulacja gaźnika zaworów zapłonu nie pomoże to pokusiłbym sie o zmieżenie kompresji wtedy bedzie wiadomo co wart Twój motorek
  
 
A ja bym sprawdził podciśnienie w aparacie zapłonowym, czy działa i jak.
  
 
A pali w normie czy żłopie bez umiaru?
  
 
Ostra regulacja zapłonu.
  
 
witam ja jestem za zmieżeniem kompresji i na doloce gazu do gaznika jest taka jedna spora śruba zobacz jak będzie jak z 2 obroty odkręcisz
  
 
Cytat:
2004-02-09 19:53:24, danield pisze:
A pali w normie czy żłopie bez umiaru?



Jutro zatankuje i bede wiedzial jak jest po wymianie swiec i kabli WN. Przedtem bywalo i 22,5 litra LPG/100km a zazwyczaj kolo 20. Benzyny tez nie oszczedzal - w ziemie udalo mi sie przekroczyc 15 l.
Ale jezdze do pracy tylko 9 km w jedna strone no i mam troche ciezka noge (chyba przez duzy rozmiar )
  
 
Cytat:
2004-02-09 21:35:14, Pizang pisze:
Cytat:
2004-02-09 19:53:24, danield pisze:
A pali w normie czy żłopie bez umiaru?



Jutro zatankuje i bede wiedzial jak jest po wymianie swiec i kabli WN. Przedtem bywalo i 22,5 litra LPG/100km a zazwyczaj kolo 20. Benzyny tez nie oszczedzal - w ziemie udalo mi sie przekroczyc 15 l.
Ale jezdze do pracy tylko 9 km w jedna strone no i mam troche ciezka noge (chyba przez duzy rozmiar )


Pomimo ciężkiej nogi Twoje zużycie paliwa jest cholernie wysokie. Przedewszystkim musisz zacząć od:
- konkretne czyszczenie oraz ustawienie gaźnika
- ustawinie instalki LPG na analizatorze spalin (plus wymiana filtra gazu)
- ustawienie zapłonu (podstawa)
- wymiana filtru powietrza i flitru paliwa
- sprawdzenie stanu hamulców (czy nie trzymają)+ręczny, łożysk
- pro-forma kontrola ciśnienia w ogumieniu

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-02-09 13:54:50, JACU626 pisze:
A ja bym sprawdził podciśnienie w aparacie zapłonowym, czy działa i jak.



ja włąsnie tak miałem ze mnie pracował mi regulator podciśnieniowy a dokładniej sie nie cofał
dlatego wiec wywaliłem ten śmieszby ekonomuzer spod gaźnika i podłaczyłem aparat bezpośredniao pod gaźnik kto był w niegziele na zajezdni to wie o co chodzi
ale jak sie orjetuje CB niemają juz tego urzadzenia a le warto spradzić czy podczas dodawania gazu a potem puszczania rusz sie listewka