| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 16:51:37 W przyszłym tygodniu mam zamiar z powrotem złożyć złom do kupy, jak odbiorę głowicę z warsztatu. Skoro głowica będzie odpicowana, to raczej nie bardzo można ją założyć na taki zasyfiony blok... prawda?
FOTKA 1 No właśnie tak wygląda mój blok. Nie jestem mechanikiem, nie znam się, ale ten ostatni tłok wygląda jakoś dziwnie. I ta przypieczona uszczelka na końcu... FOTKA 2 Co o tym sądzicie, co zrobić z blokiem i tłokami przed założeniem góry? Z góry dziękuje za opinie i sugestie. PS Przy okazji - znalazłem coś takiego. Co to kurcze jest i do czego to służy? Wydaje mi się, że to było w okolicach drążków popychaczy.
|
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2006-01-15 17:00:29 Przecież to oczywiste, że trzeba to dokładnie oczyścić.
Tylko delikatnie z tym blokiem, zeby nie porysować |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2006-01-15 17:03:38
Chyba sie nabijasz?
Ile znalazłeś tych tulejek? Mniej niz 8? No dobra - to są szklanki |
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 17:05:00
Te... ja znalazłem takie dwie |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2006-01-15 17:10:04
To trochę mało, aby po złożeniu cieszyć się z silniczka
|
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 17:15:15 Hm, one powinny być na dole, w bloku? Bo jeśli tak, to może ciągle tam są.... Tak to jest jak sie laik bierze za silnik |
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 17:25:30 No to już wiem, co to i do czego służy A teraz chętnie dowiem się, skąd się bierze u mnie na IV tłoku ten fajny biały nalot-kamień i czy to normalne? |
![]() DAGBAR ATU PLUS WIELUŃ | 2006-01-15 17:38:43 To niestety nie normalne. Powiem więcej - to patologia!! A skąd się bierze, no cóż zapewne z układu chłodzenia. Musiałeś długo jeździć z walniętą uszczeleczką. |
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 18:23:01 To dobrze, że zdjąłem tą głowice jednak. Ale właśnie uszczelka jak patrzyłem była w stanie idealnym... Aż zwątpiłem czy był sens odkręcać. W zbiorniczku wyrównawczym też nie było żadnych anomalii, no może TROSZKĘ tłuszczu. Ale uszczelka ideał - chyba Może niedociągnięta głowica? |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-01-15 18:48:57 A ja myślałem, że to u mnie kiepsko wyglądało:
.
W sumie wewnętrznie podobne ale u mnie "okolice" w lepszym stanie .
Tylko uważaj, żeby Ci sie jakaś szklanka nie obróciła bo ja przez kilkanaście minut nie mogłem dojść do tego dlaczego jedna laska jest wyzej od pozostałych .
Powodzenia przy składaniu! [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-01-15 18:49:37 ] |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2006-01-15 19:08:49
Chyba trochę ciężko ją obrócić. Co najwyżej można odwrotnie włożyć. Pamiętaj o tym, że 4 laski sa krótsze i 4 dłuższe. Dłuższe sterują zaworami wydechowymi. |
SAL RWD Poznań/Wrocław | 2006-01-15 19:46:18 Dzięki za te porady... Kurde nie wiem, czemu ten blok taki zawalony Uszczelka bez wżerów ani nic... Jutro kupie papierek ścierny i spróbuje się pozbyć tego syfu i resztek uszczleki. RaceD, Twój blok jest śliczny w porównaniu do mojego
Edit: No to może się już od razu pochwale jaki syf był w komorach spalania. Fotka 1 Fotka 2 Chłopaki, może ja na trzech garach jeździłem, bo ten IV to tak kiepsko ogólnie wygląda
[ wiadomość edytowana przez: SAL dnia 2006-01-15 19:51:14 ] |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-01-16 02:07:39
No jak babcie laczkiem jedna stała mi bokiem. Robiłem to na trzeźwo (ułamek promila sie nie liczy ) więc przekłamań w zapisie zdarzeń być nie powinno . Nie wiem jak to się stało, może się wyciągnęła z laską i na końcu puściła i spadła - pizgało strasznie i pamiętam tylko tyle, że musiałem ją wyciągnąc i jeszcze raz wsadzić. Nie byłoby to wielkim problemem gdyby nie fakt, że musiałem drugi raz głowice zwalać .
Dzięki, już urosłem . A tak poważnie to robiłem mu hardkorowe mycie silnika wcześniej kerszerem na gorrąco (~150*C), a tłoki w oleju stoją więc pewnie tylko lepsze wrażenie robi . |
profil-usunięty | 2006-01-20 13:06:18
Te Małpka, nie rób z ludzi idiotów Jeśli dobrze pamiętam blok silnika OHV to z Twoich słów wynika, że...
szklanka siedząca w otworze o średnicy x mm obróciła się na bok i ułożyła się poziomo, czyli wchodząc swoim wymiarem y mm w dziurę o średnicy x mm (gdzie z tego co pamiętam y = około 2x, dobrze rozumiem? |