Centralny i Szyby el. SOS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam ave 1.8 2002 i po blacharce przestał działać mi centralny zamek oraz szyby elektrycy u których byłem powiedzieli że napięcie wychodzi do kompa czy gdzieś tam i nie wraca , i podobno wszystke kable i bezpieczniki całe . dziwne jest to że równocześnie przestały działać drzwi i szyby , może ktoś ma jakiś pomysł ? wszelkie wskazówki mile widziane null
  
 
co ma komp do szyb???? ci blacharze to niech lepiej malują. na 100% nie podłączyli jakiejś kostki. co miałeś malowane????? jesli lewe przednie drzwi to sprwadz podłączenie na głównym panelu.
  
 
komp centralka wsiorawno , nawet przedzwaniane były wszystkie kabelki więc o niepodłączeniu wtyczki mowy raczej być nie może i to i u blacharza i u elektryka i to kumpla ze szkoły, sęk w tym że nie działają i szyby i centralny choć faktycznie ta wtyczka jest wielce prawdopodobna , a robiony był cały lewy bok od początku do końca nowe błotniki progi słupek i drzwi dzięki
  
 
no tak wszystko jasne. od skrzynki elektrycznek kable wchodzą własnie przez słupek w drzwi kierowcy i stąd sterujesz szybami. albo masz uszkodzone kable ( wystarczy jeden ) albo panel sterujący.
  
 
hehe kabelek łatwo powiedzieć ale fakt chyba musze sam wszystko przejrzeć albo się w aso skończy, elektryk sugerował mi jeszcze podłączenie kompa i wyzerowanie elektroniki , powiedział że blacharze mogli zdjąć kleme na stacyjce a wtedy potrafi się coś zawiesić , bo jak powiedział wszystkie kable sprawdził albo blacharz coś zwarł i przepalił może jakiś tajny qrde bezpiecznik(w corolce szperałem to znalazłem z 5 miejsc z bezpiecznikami) , bo po dzwonie wszystko działało choć drzwi nie dało się otworzyć
  
 
Tak, tak... komp i komp...
Weź miernik i sprawdź czy masz masę na panelu w drzwiach. Mówię o kostce, nie drzwiach jako takich.
U mnie też padło kiedyś całe sterowanie, zryłem auto i okazała się jedna głupia śrubka złącza masy niedokręcona
Pozdro.
  
 
ha w końcu sam se dałem rade , jednak wtyczka , ach ci fahowcy. centralka zamka i szyb ma z boku podużny otwór z gniazdem i wystarczyło podłączyć je pod bezpiecznikami . ale nie dziwie sie że elektrycy tego nie znależli sam na to wpadłem przypadkiem.