| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2004-07-10 13:21:05 Jak czesto psują się zabieraki i przeguby w kaszlach z 900 orginalny silnik?? Oczywiście w jezdzie na KJSach.
Czemu w niekturych wytrzymują cały KJS, a inne padają?? Nie biore tu pod uwage kierowcy. Widziałem na krótkich KJS ukręcone przeguby, a w innych kaszlach nawet po tunigu silnika dojeżdzały do mety bez awari na długich próbach. Czym różnią się: półośie, przeguby i zabieraki maluchowskie z tymi w seacie 850/fiat 850?? Ewentualnie moze znacie jakieś forum gdzie moge zadać te pytania i dostać odpowiedz?? Z góry dzięki za odpowiedzi na moje pytania. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-07-10 20:40:59 Nie wiem jak w seacie ale w moim bobku był ten sam problem (silnik 650 E). Rwałem zabieraki nieziemsko. Do czasu jednak gdy kupiłem nowe fabryczne półosie. Wymieniłem, wszystko poskładałem na fabrycznych częściach i od tamtej pory nie było problemów a mineło już ponad pół roku. No i kilka ostrych KJS'ow |