Przguby 126 900??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak czesto psują się zabieraki i przeguby w kaszlach z 900 orginalny silnik?? Oczywiście w jezdzie na KJSach.
Czemu w niekturych wytrzymują cały KJS, a inne padają??
Nie biore tu pod uwage kierowcy.
Widziałem na krótkich KJS ukręcone przeguby, a w innych kaszlach nawet po tunigu silnika dojeżdzały do mety bez awari na długich próbach.
Czym różnią się: półośie, przeguby i zabieraki maluchowskie z tymi w seacie 850/fiat 850??

Ewentualnie moze znacie jakieś forum gdzie moge zadać te pytania i dostać odpowiedz??

Z góry dzięki za odpowiedzi na moje pytania.
  
 
Nie wiem jak w seacie ale w moim bobku był ten sam problem (silnik 650 E). Rwałem zabieraki nieziemsko. Do czasu jednak gdy kupiłem nowe fabryczne półosie. Wymieniłem, wszystko poskładałem na fabrycznych częściach i od tamtej pory nie było problemów a mineło już ponad pół roku. No i kilka ostrych KJS'ow