MotoNews.pl
9 Negatyw tył / co z silnikiem po swapie?/gdzie fotki wrzucać? (65589/0) - NT
  

Negatyw tył / co z silnikiem po swapie?/gdzie fotki wrzucać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pierwsze pytanko to takie: Jak mozna ustawic z tyłu koła zeby nie były tak / tylko tak / ?? mozna to jakos zrobic?? Mam zamiar ciąć spręyny ale to za jakis czas, i wsadzac jakies amorki utwardzone. Ale narazie chce miec z tyłu negatyw i pytanie czy da sie to zrobic? Jezeli tak to jak ;] Drugie pytanie to takie, wsadzam silnik 900 do malczensa, rejestruje i jest ok, wszyscy happy ;] A co ze stara 650?? Jezeli chce ja sprzedać to co musze dac kupującemu i co muszą mi dać w urzędzie jak zgłaszam zmiane silnika? Na złom tylko moge go juz oddac?? A trzecie pytanie to takie gdzie mozna wrzucac fotki , na jaki serwer, zeby sie tak ładnie pojawiały w postach itp i w profilu bo dzisiaj pare zrobiłem swojego maluszka a nie mam jak i gdzie wrzucic :/ Pozdro dla wszystkich, szerokiej drogi
  
 
Fotki w profilu ;]
  
 
Cytat:
2004-10-08 20:56:14, toki pisze:
Pierwsze pytanko to takie: Jak mozna ustawic z tyłu koła zeby nie były tak / tylko tak / (...)


Widzisz co piszesz (rysujesz?) .
Może chodziło o to, żeby nie były tak =/ ani tak |=| tylko tak /= ? Ale rysowanie możesz sobie darować, raczej większość wie co to jest negatyw .

ps. Oczywiście szukałeś w wyszukiwarce i żaden temat o obniżaniu zawieszeń Ci nie przypasował?
  
 
A sorry bardzo ale sprawdzałem przed napisaniem i było dobrze :/ Moze tych znaczków poprostu nie mozna tak wstawiac, no ale jest tak =/ a chcialbym zeby bylo tak I=I lub tak /= , i tak, szukalem w postach o zaiweszeniu, nawet w tym temacie przyklejonym o nazwie "dla poczatkujacych" przejzalem i niestety nie znalazlem :/ A maluszek w profilu jest caly czas robiony wiec male braki tam sa A co powiecie o kolorze i malowaniu??? Tego maluszka z profilu
  
 
Lajcik sofcik.... poczekam az bedzie gotowy Pozatym maluchy to nie moja dziedzina
  
 
Czemu chromy czarne ??
  
 
tnij sprezyny negatyw sam sie zrobi... chyba prosciej sie wytlumaczyc nie da
  
 
Ło kurcze, fucktycznie coś backslash'e nie wchodzą .
Nie mam pomysłów więcej na razie :]


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-10-09 03:17:39 ]
  
 
\\///////////\\\\\\/////////////// jak nie
  
 
Moch, no co Ty, chromy nie som czarne W nocy było robione a zreszto zakurzony on jest wiec moze dlatemu tak wyszło, ale normalnie to z przodu jest bardzo ładny chromik no a nad tym z tyłu trzeba troche popracowac :/ Porobie fotki nowe to zobaczycie ;] A teraz wybywam na drugi dzień rjdu warszawskiego :] Pozdro
  
 
Cytat:
2004-10-09 03:54:13, ZoLt4R pisze:
///////////\/////////////// jak nie



Już wiem jak to działa!!
To zrób coś takiego \=/ |=| /=\



[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-10-09 16:10:06 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-10-09 16:13:03 ]
  
 
Jednym słowem to h** sie dowiedziałem od Was :/ Nikt nic nie wie??
  
 
Cytat:
2004-10-09 20:27:16, toki pisze:
Jednym słowem to h** sie dowiedziałem od Was :/ Nikt nic nie wie??


Przecie koledzy już pisali że negatyw uzyskasz przez obciecie sprężyn...

Ew. jak narazie nie chcesz ciąć to wrzuc że 4-6 płyt chodnikowych na tył... na pewno pomoże..
  
 
No dobra ale ja siue pytam o ten silnik, jak włoże 900 to co później zrobic z 650?? Tzn jak ja sprzedać?? Skad wezme na nia "papier"??
  
 
Cytat:
2004-10-09 21:08:53, toki pisze:
No dobra ale ja siue pytam o ten silnik, jak włoże 900 to co później zrobic z 650?? Tzn jak ja sprzedać?? Skad wezme na nia "papier"??



z urzedu gdzie masz zarejestrowany samochod mozesz wziasc kwit - zaswiadczenie o pochodzeniu silnika... kosztuje pare zlotych..

pokaz jakies zdjecia z montazu tego silnika, bo buda jak buda - ciekawy jestem jak rozwiazales konstrukcje.
pzd c.
  
 
OT

Czy "toki" ma coś wspólnego z "tłoki"?
  
 
żeby następna osoba zarejestrowała ten motor wystarczy ksero obecnego dowodu rejestracyjnego , a potem juz tylko wizyta nowego właściciela w wydziale komunikacji

negatyw tak jak wcześniej koledzy pisali uzyskasz poprzez skrócenie sprężyn

zobacz na moje auto tak są sprężyny o wysokości +- 16-17cm
  
 
Cytat:
2004-10-09 23:20:04, lukaszc pisze:
żeby następna osoba zarejestrowała ten motor wystarczy ksero obecnego dowodu rejestracyjnego ,



Nie. Jezeli nastepny wlasciciel silnika ma samochod w tym samym urzedzie komunikacji co sprzedajacy to tak - wystarczy nawet umowa kupna-sprzedazy. jezeli nie to potrzebny jest kwit o pochodzeniu silnika.
pzd c.

  
 
Oki, czyli jak będe rejestrował swapa to musze wziąść kwitek o pochodzeniu silnika 650 i zrobic ksero dowodu jeszcze starego, a pozniej juz tylko umowa kupna sprzedazy No to lajcik Krzemowy a ty całt czas nie na temat Nie nie ma
qdlaty, a Ty zamierzasz jakiegos swapa?? Czy moze juz masz? Ja narazie wszystko przygotowuje, szukam silnika, flanszy, a teraz pracuje nad budą, oprostu robie wszysko tak zeby później nic mnie nie zaskoczyło, przy rejestracji itp. A o montaz pytałem sie Art'a126 i będe robił tak jak on, wkładam 900 na przerobioną belke od malucha z takim wspornikiem, i z tyłu bedzie sie silnik jeszcze trzymał tak w głębi komory silnika na wspornikach zeby nie opadał za bardzo. Fotki miałem gdzieś od Art'a126 więc jezeli chcesz bardzo to moge poszukać. Narazie mozesz mi pomóc w poszukiwaniu silnika A spręzyny będe obcinał na dniach wiec zobaczymy, na poczatek idzie o 3/4 zwoja.