Dziwny przełącznik...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam kolejne pytanie w sprawie mojej 2107. Z lewej strony przy kierownicy na desce rozdzielczej jest tak jakby regulacja kąta świateł ale jak to przekręcam to orazu wraca do zera i klika jak zegarek, a do tego w tym czasie samochód nie chce odpalić!!! Nawet kontrolki się nie zapalają jak przekręcam kluczyk... Strasznie dziwna sprawa, proszę o pomoc...
  
 
Wiesz...moze po tym, jak tak pokreciles uzbroiles cosik (ale np gaz obezwladniajacy sie juz skonczyl) hihi
Albo moze to minutnik - na podgrzewanie jajek na masce hihi
A tak powaznie, to moze rzuc okiem do ksiazki Ona prawde Ci powie... nie wiem, jakie jest sterowanie w klasyku, ale u mnie jest hydraulika, ktora jest do d.. bani znaczy sie
Pozdr
  
 
To jest prawdopodobnie pokrętło od hydrokorektora świateł. W większości aut chyab to nie działa Moze trzeba nalać płynu. Tylko nie mam bladego pojecia czemu nagle Ci Ładna przestała odpalać Bo wątpie aby to miało z tym związek

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Narazie nie mam niestety żadnej książki na temat lady...
  
 
moze jakis babelek tam jest zapletany i przerywa jak krecisz. Innych zwiazkow to nie ma, bo to od swiatel i zapewne popsute.
moze poprzedni wlasciciel jakas blokade wlasnej roboty tam zalozyl w okolicy...
popatrz pod deske.
  
 
to na 100% od swiateł
u mnie na kilka miesięcy przed sprzedażą auta ta regulacja padła i było tak jak u Ciebie-wracało po przekreceniu w wyjsciową pozycje.
ale problemów z odpalanie i elektryką przez to nie miałem
  
 
Wlasnie dlatego dazylem do tego w swoim poscie, ze to jakis wynalazek wlasciciela Pewnie dawno przestala juz mu dzialac regulacja reflekrotow i zalozyl tam sobie odciece zaplonu wez latarke i rzuc okiem, co gdzie idzie
Pozdr
  
 
Ok. Dzisiaj z tym powalcze... Dzieki za pomoc...
  
 
Wlasnie - jak juz jestesmy przy temacie - to ja nie rozumiem czemu ciagle mowi sie o hydrokorektorze swiatel w samochodach typu 2107/5.

Nie wiem jak jest to u was, ale u mnie idzie po prostu linka, ktora "rusza" lustrem reflektora - powodujac ze swieci wyzej/nizej.

Jak mi wyrwali reflektor, to ta czesc(jakby pancerz) zostal naderwany i juz nie trzymal sie obudowy reflektora, stad jedno swiatlo nie przestawialo sie.

Ale czemu tio ma byc hydro korektor to nei wiem?

uhh w ksiazce tez jest hydrokolektor
  
 
Fleszer, HYDROKOREKTOR, bo to nie są linki tylko przewody w których jest płyn hudrauliczny i to on steruje pochyleniem lustra reflektora
  
 
Zgadza sie
  
 
heheh ja tez myslalem ze to jest linka, czlowiek z dnia na dzien dowiaduje sie czegos noewgo o tych ladnych autach
  
 
Jest to przewod, w ktorym specjalny plyn niezamarzalny powoduje zmiane polozenia kopuly silnika reflektora - nieuzupelnialny - tzn jak cos ci padnie - wszystko do wymiany - caly uklad
Pozdr
  
 
A właśnie że uzupełnialny! Ja ostatio to robiłem. Trzeba odkręcić tą gałkę, którą się reguluje. Następnie należy przy pomocy śrubokręta, sprytu, siły i szczęścia rozebrać toto. Nie jest to proste, ponieważ trzyma się na dość solidnych zatrzaskach, ale jest wykonalne. Następnie należy zdjąć gumowe tłoczki, nalać płynu (jakiegokolwiek niezamarzającego) włożyć tłoczki i całość przy użyciu znów sprytu, siły i szczęścia zatrzasnąć w jedną całość.
  
 
Dobrze, ze napisales, przy czego uzyciu Bo ja droga szczescia to nie moglem zdemontowac srub od zderzaka, az w koncu je urwalem
Pozdr