| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2006-09-28 13:49:15 Może poczytaj tutaj - było to wałkowane może znajdziesz tam odpowiedz |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2006-09-28 14:48:54 są tacy magicy (choć nie jest to wyrafinowana magia i się da) którzy bez problemu wymieniają bez zdejmowania głowicy, jeśli się nie myle to podpiera się je tłokami, albo po zdjęciu kolektorów trzymamy jakimiś płaskoszczypcami trzonek, możliwości jest sporo |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2006-09-28 15:02:47 Ramzes mieliśmy nie identyczny ale pokrewny temat KLIIIIK!!!!!!
no i co jedziemy na ostro czy jak? |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-09-28 15:03:43
eee to inny tłoki a popychacze to cos innego. Ty Momik widziałes kiedys silnik od dupy strony? |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2006-09-28 15:21:28
czyli tłoki bo elementem popychającym pierscienie jest tłok, czyli dobrze Ramzi napisał |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2006-09-28 15:27:46
hm, jeśli tak na to spojrzeć to może macie rację choś nie do końca bo tłok sam w sobie moze i jest popychaczem pierścieni jednak nie samoistnie nie generuje ruchu , więc tak naprawdę pośrednim popychaczem pierścieni tłokowych jest korbowód bo on przekazuje "ruch" z obracającego się wału. Można też spojrzec inaczej ponieważ tak na prawdę ruch tłoka powodowany jest spaleniem mieszanki w cylindrze i ta oddziałowując bezpośrednio na denko tłoka powoduje jego ruch (zazwyczaj w dół) a więc tak naprawdę popychaczem pierścieni tłokowych jest energia cieplna wytworzona w komorze spalania podczas "wybuchu"mieszanki paliwowo powietrznej |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2006-09-28 15:33:34 momik masz racje, troche za płytko podszedłem do sprawy
ale zaraz ktoś pozamiata
juz pozamiatałem[ wiadomość edytowana przez: Ramzes_II dnia 2006-09-28 16:01:56 ] [ powód edycji: zamiatanie ] |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-09-28 15:47:30
Respect ! a ja malusi smiałem watpic w wiedze Momika
Ja mysle ze to wykorbienie wału jest popychaczem, a sam korbowód tylko ramieniem wykonawczym.. Na ale na wale są uszczelniacze.. czyli to ma sens ! |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2006-09-29 07:38:41
Musze to przemyslec ale rzeczywiście na pierwszy rzut soczewki też dobrze prawisz |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2006-09-29 10:27:23
Ale mieszacie człowiekowi w głowie teoretycy z TV . Zanim rozbierzesz pół silnika sprawdź ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową bo będziesz ładował się w koszty. U mnie zaczął palić olej nie z powodu uszczelniaczy tylko pęknięcia pierścionka na IV cyl. Spadku mocy też nie było więc sobie jeździłem aż porysowało mi gładź cylindra . |