Obniżanie e-30, oraz coś o gazie;-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ponownie.
chce wstawic instalacje gazowa i teraz kwestia czy do 1.8i wchodzi to bez problemów bo juz słyszałem opinie ze kolektory są duze i przy wystrzałach jest nieciekawie...na wtrysk nie uzbieram raczej i troche autko zastare zeby sie szarpac...

druga to to ze jest za wysoka i wyglada to paskudnie..i zastanawiam sie nad obcieciem sprezyn?! nie wiem czy sie da ile maja miec (nie chce mi sie wyciagac kolumn, dcinac wkrecac stwierdzac ze jest zle i powtarzac czynnosci odnowa... moze ktos ma do pchniecia komplecik sportowych do e30?jes ses sie bawic w ciecie?koszty nizsze ale moze sie to nie udac...i jak sprawa wyglada z dystansami?jakie mozna wrzucic? poprawi to komfort jazdy? Aktualnie jestem [po wyciagniecu gum z sprezyn-efekt odwrotny od zamierzonego!!w lanim spisuja sie rewelacyjnie Tu zrobiła sie podskakujaca piłeczka! z tyłu jeszcze sa ale nie wiem czy długo z tym nieszczesnym lekkim tyłem

co przyjemne jestem na etapie dopieszczaniapolerka była ect zrobie autko i pewnie ja ktos sktroi!!! a wtedy będe very zły!!!
pozdr for all i dzieki za ewentualne odp


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-11-06 00:00:49 ]
  
 
na 1 pytanie ci odpowiem zakładałem gaz 2 miesiące temu BMW e-30 rok 88 silnik 1,8i założyłem instalacje za 1600zł bez zadnych zabezpieczeń i chula osiągi ma lepsze niż na paliwie a co do obniżania to mam obniżoną ale na orginalnych sprężynach radził bym ci nie ucinać
pozdrawiam Tomek