Smarowanie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nowy ale wiem co nieco o autach. Mam pytanko mam Carinkę E 2.0 jeszcze Japońską i przy każdym uruchomieniu silnika kontrolka smarowania gaśnie po odezwaniu się ABS-u czyli jakieś 5-7sekund, w poprzednim gasła szybciej czy to jest normalne?

Witam.

Moim zdaniem to nie jest normalne. Kontrolka powinna gasnąć właściwie od razu.
O poziom oleju nie pytam

Nagle zaczęło się tak robić czy powoli sukcesywnie okres po którym gasnie lampka wydłużał się?

Pozdrawiam

Więc ja ją mam od dwóch miesięcy ale poprzedni właściciel to mój znajomy i do tego klient (jestem mechanikiem) on jeżdził nią 5 latek i mówi że tak jest od kąd ją ma. Serwis po godzinnej naradzie twierdzi że wszystko wporzo i japońska tak ma. Dlatego pytam bo być może ktoś ma ten model tzn. 3S-FE i ma to samo. Zlokalizowałem czujnik jest na samej górze magistrali to może wydłużyć czas gaśnięcia i do tego filtr oleju jest umieszczony pod kątem i olej może wracać do misy.

Widzę że faworyt ma taką 3S-FE niech się wypowie!

A co ma praca pompy ABSu do ciśnienia oleju???!!! A po drugie jezeli ten silnik ma robić cisnienie oleju po 5-7 sekundach to sorry, ale nie trzeba wiele myslec aby stwierdzić ze to nie jest normalne. A może kontrolka cisnienia jest podpieta pod coś innego?

Cytat:
2005-01-06 10:23:28, serwisSJ pisze:
..A po drugie jezeli ten silnik ma robić cisnienie oleju po 5-7 sekundach to sorry, ale nie trzeba wiele myslec aby stwierdzić ze to nie jest normalne.

Mi to zajęło 5min 9sek - czy to wystarczająco krótki czas?
Czekamy na faworyta

Pozdrawiam

MisiekII robisz sobie jaja czy co