Przednie sprezyny do 1.5 a 1.8 i 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zamontowal juz ktos w swoim 1.5 sprezyny od pojemniejszych modeli? Jak sie domyslam sa one twardsze? (Tylko jesli tak to dlaczego do wszystkich 3 modeli proponowane sa takkie same amorki? Moze wiec sa tak samo twarde ale...?).
  
 
A skąd Twoje przypuszczenie że inżyniery z kraju przekwitłej wiśni pomyśleli o czymś takim jak dobór zawieszenia do silnika..??
Nic takiego nie występuje w tym naszym prostym jak cep aucie..
Zarówno sprężyny jak i amorki są te same do całej szerokiej gamy modeli Espero

PS.LEGO ma 1,5 16V i też ma Ventury jak my 1,8 i 2,0-wcy..
  
 
Niestety...są napewno takie same. O takie detale dba Bmw i inne drogie marki.
  
 
Jak kupowałem nowe sprężyny na przód to powiedziano mi że do espero są dwa rodzaje: zwykłe i wzmocnione, wybrałem te drugie. Była to hurtownia czesci do Du, a spreżyny oryginał, podobne nie pasuja zamienniki cywilne od innych aut.
  
 
Skad pomysl? W katalogu w sklepie znalazlem sprezyny do 1.8 oraz 2.0 ale nie do 1.5...
  
 
to i ja wtrącę swoje 3 grosze - sprężyny są takie same we wszystkich pojemnościach.

Jak ktoś chce to mogę mu oddać sprężyny wymontowane z mojego auta (montowałem Ventury) - są w dobrum stanie, ale mają przejechane 115 000.

I jeszcze korzystając z możliwości zaproponuję bardzo, bardzo tanio wkład powietrza K&N do Espero z zestawem regenerującym (przejechane jakieś 30 000 km) - musiałem wymontować bo mam gassssss.
  
 
Pytanie do Sahela :
Nie rozumiem powodu wymontowania filtra K&N z powodu
instalacji gazowej. Możesz to wyjaśnić ?

wmq@magma-net.pl
 
 
Cytat:
2003-01-18 09:13:08, Anonymous pisze:
Pytanie do Sahela :
Nie rozumiem powodu wymontowania filtra K&N z powodu
instalacji gazowej. Możesz to wyjaśnić ?

wmq@magma-net.pl

Zapewne gazownik nie mógł sobie poradzić z ustawieniem instalacji gazowej z tym filtrem. Bogdan chyba ma gaz i ten filtr i sobie chwali...
  
 
A jesli ja dobrze pamietam to chodzilo o gasniecie silnika w czasie jazdy na luzie.
  
 
Nie wiem czy mnie mieliśta na myśli ale TAK! zarówno w Nexii, jak i w Espero jeździłem /i JEŻDŻĘ!/ z wkładem K&N -oczywiście na gazie -NIE MA NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW Z TEGO TYTUŁU !!!!! ale kumplom panowie "mechanicy-gazownicy" robili różne wstręty z tytułu wkładu K&N ale także z tytułu świece BRISK PREMIUM /mniemam, że pierwszy raz takie widzieli! ) itp. PROBLEMY WSZELKIE w/w kończyły się po zmianie firmy obsługującej wózki z gassssem -u konkretnych fachowców wszyćko jakoś daje się zrobić NORMALNIE! Pozdrowionka z Katowic!
  
 
Cytat:
2003-01-18 13:26:49, bogdan1 pisze:
Nie wiem czy mnie mieliśta na myśli ale TAK! zarówno w Nexii, jak i w Espero jeździłem /i JEŻDŻĘ!/ z wkładem K&N -oczywiście na gazie -NIE MA NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW Z TEGO TYTUŁU !!!!! ale kumplom panowie "mechanicy-gazownicy" robili różne wstręty z tytułu wkładu K&N ale także z tytułu świece BRISK PREMIUM /mniemam, że pierwszy raz takie widzieli! ) itp. PROBLEMY WSZELKIE w/w kończyły się po zmianie firmy obsługującej wózki z gassssem -u konkretnych fachowców wszyćko jakoś daje się zrobić NORMALNIE! Pozdrowionka z Katowic!

Trzeba nam właśnie takich fachowców...

Jednak dobrze pamiętałem.
  
 
Według mnie to sprężyny przednie są takie same we wszystkich Espero niezależnie od silnika, chociaż występują 2 różne ich twardości.
Można to sprawdzić TUTAJ .
Pozdrawiam
--------------
.O.O.