Jak sie dostac do popychaczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam taki dziwny czasami metaliczny stuk w silniku jak by dwa mlotki w siebie uderzyc no i po tym slabnie mi silnik momentalnie. czy to moge sie wieszac zawory?? Jak to sprawdzic?? No i jak sie dostac do popychaczy??
  
 
A jaki kolego masz motorek???
  
 
Orzysz, tak ciezko uzupelnic Profil Juz raz Cie pytalem jaki masz silnik, ehh

A jak sie dostac - no widzisz, zapomnialem jaki masz silnik. Ale raczej normalnie, tzn zdejmujesz pokrywe klawiatury i juz jestes blisko
  
 
Silniczek 1,6 CVH na gazniku z 85 roku. Oki zdejmuje pokrywe zaworow i co dalej??
  
 
odkrecasz dzwigienke zaworowa i juz masz popychacz....
  
 
I pozniej jak bede przykrecal to normalnie na maxa ja przykrecic ???
  
 
Dokręć dzwigienki z wyczuciem w końcu to śruba ósemka zebyś nie urwał. Nie metrową rurą
  
 
tylko ich nie zamieniaj miejscami , nawet po wymianie popychaczy .
  
 
a ja mam pytanie: czy to ci zaczyna stukac jak dasz samochodzikowi po garach ostro?? i zaczyna chodzic nierowno i stuka?? U mnie jest to samo czasem i jestem ciekaw czy to popychacze czy samoregiel...
  
 
Rex jaki samoregiel? Popychacz=samoregulator, jezeli o to chodzi.
  
 
Cytat:
Rex jaki samoregiel?


ja tez sie toradek nad tym zastanawialem, ale nie chialem wyjsc na nie wiedzacego heheheh
  
 
hehehe no ja szczerze mowiac sie zastanawialem czy to to samo ale jakos tak chyba nie wymyslilem a ze slyszalem ze to samoregulator moze byc no to tak wyjszlo
  
 
Tak wlasnie rex mam to samo co ty?? Zlikwidowales to???
  
 
Teoria moze byc taka - ktorys popychacz sie chromoli i przestaje otwierac zawor - stad ten nagly spadek mocy. Chociaz w sumie ciezko cos wiecej powiedzic.
  
 
no szczerze to nie mam zapalu bo u mnie to sie dzieje jak nadchodzi czas na dolewke oleju. Napewno cos z ktoryms jest nie tak ale jak mam olej stan to nie stuka. Jak tak zejdzie do minimum czyli tak co 2-3tys to zaczyna stukac. Czasem jak musze go bardziej wkrecic jak nie jest do konca rozgrzany to delikatnie stuka. Teraz jest gites wiec sie za to zabierac nie bede.
  
 
to moze cos z cisnieniem oleju nie teges??
  
 
sugerujesz szlif walu