Dlaczego auto drga na 5 biegu???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Wczoraj wymieniałem uszczelniacz na zabieraku w skrzyni ( od strony wału).
Łączenie wału ze skrzynią za pomocą silentbloka ( czy jak sie on tam nazywa) jest schowane w takiej jakby puszce. I właśnie rozbierając to rozwalił się ten gumowy pierścień wokół silentbloku. On jest jakby metalowo gumowy a pomiędzy tą puszką a nim są śruty. Wywaliłem go bo doszedłem do wniosku że i tak jest lekko zmasakrowamy.Wygląda jak pierścień okalający rą puszke. Ale teraz jak wrzuce 5 przy 80 to są drgania na całym aucie (2000 obr) jak troche wzrosną to drganie ustaje.

Do czego to jest???? czy to jakiś amortyzator drgań???
Dzieje się to tylko na 5 i przy obrotach 1800-2000 czy to jego wina bo wcześniej tego nie było a może coś jeszcze nie tak zrobiłem???

[ wiadomość edytowana przez: michals24 dnia 2005-03-05 21:37:14 ]
  
 
Witam ponownie, może komuś to sie przyda bo znalazłem przyczynę.

Jest to tzw amortyzator drgań wału -usunięcie tego pierścienia powoduje drgania wału przenoszone na całą karoserię. Pamiętajcie nigdy tego nie usuwajcie wydawać by się mogło że do niczego to nie służy a jednak!!!!!.( bo po coś to tam przecież było)
To nie jest jednak ogumowane jak wcześniej pisałem tylko całe metalowe a wewnątrz jest guma z łożyskami łącząca pierścień z puszką w której to schowana jest elastycznna guma łącząca wał z mostem.
Kolejną sprawą jest cena UWAGA: 1040zł w ASO na szczęście znalazłem gościa co mi to sprzeda za 30-40zł jutro po to jade mam nadzieje że będzie dobre bo jeżeli auto jest z niemiec to myśle że tą część będzie miało sprawną- trzymajcie kciuki
I uważajcie na to bo to drogi interes

Pozdrawiam