!!! MAM PROBLEM Z ODPALENIEM !!! POMOCY !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZesc.
Mam espero 1,5 i dzis rano auto jechało bez problemów a popołudniu zapalił przejechałem kilka metrów i zgasł, zapalił jeszcze kilka razy w sumie przejechałem moze 50 metrów i juz całkiem padł i niechce zapalic.
Miałem mało paliwa na rezerwie był o 2 dni ale paliwo dolałem z kanistra i dalej to samo.
Jak włącze zapłon to nawet niepokazuje ile jest paliwa ani nieswieci lampka rezerwy.
Są takie objawy jakby niedziałała pompa paliwowa ( tak se mysle).
Co by to mogło byc ?? ?? ?? ?? ??? ?? POMOCY ?!?!?!?! :):):)
 
 
Może pompa paliwa padła...... :(

opisz troszkę dokładniej awarię tzn:
-czy kręci rozrusznik????? jeśli tak to czy kręci lekko czy ledwo co??????

Czy po porzekręceniu kluczyka w pozycję zapłon pojawiają się jakiekolwiek lampki czy jest zupełnie ciemno????

Czy samochód odpala na chwilkę i gaśnie po chwili czy nawet nie drgnie????
  
 
Rozrusznik dobrze kręci, na wskaznikach swieci to co powinno przy zapalani czyli wszystko.
Tylko jak przekrece kluczyk to niepokazuje ile jest paliwa ani nieswieci lampka rezerwy,
Auto wcale niechce zapalic teraz ale wczesniej zapaliło kilka razy i gasło zaras a teraz juz wcale.
Moze wyjezdziłem całe paliwo i dlatego gasł wtedy ale teraz dolałem 4,35 litra a niechce wcale zapalic. :(
 
 
prowdopodobnie spalila sie zarowka od rezerwy...(sam tak mialem )skonczyla sie benzyna,pompa popowala i zdechla i teraz masz wydatek rzedu 450-500 zloty bo tyle kosztuje w serwisie pompa..za 350 dopasujesz pompke od opla ale jzu nie pamietam od jakiego
  
 
A niewiecie moze czy taka pompa do espero pasuje z neksi ??
No mozliwe ze tak ale i tak cza auto zacholowac do serwisu gdzie bo sam tego na placu niesprawdze co nawaliło :( A jesli nie pompa to mogło cos pujsc innego ze odcina dopływ paliwa ??

moje GG 1867564
 
 
A jeszcze jedno pytanie ?
Czy czasem nienawalił przekaznik z pompy paliwowej ??? i jak to sprawdzic ?
 
 
Tak Nexia i Espero maja taka samą pompe.!!!! ale proponuje ci zrobić coś takiego wyjąć pompkę i zasuwać do dobrego sklepu opla tam łopatologicznie dobrac taką samą pompę proponuje niesugerować się uchwytem pompy to mozna przełorzyć a dobrać tylko taką samą pompkę.. myśle żę będzie taniej.... możę nawet znacznie......
  
 
Cześć !
Ja też mam pytanie. Czy po włączeniu zapłonu jest ten charakterystyczny "dźwięk" pompy paliwa ? To jest takie 2-3 sekundowe "buczenie" dochodzące z tyłu auta. Jezeli tego nie ma, to poszła ci pompa ! Takie przypadki przerabiali ostatnio Łukasz G. i Lotuss, a objawy mieli bardzo podobne !
  
 
zaczniej od sprawdzenia bezpiecznika potem jezeli bedzie ok . to poszukaj przekaznika pompy przystaw ucho i przełącz stacyjke powinieneś usłyszeć jak się przełącza.. jesli to jest ok to jeszcze podnieś tylną kanape i zmież czy pompa dostaje napięcie po włączeniu stacyjki włąśnie przez te 2-3 sekundy jeśli tak to masz na bank pewność żę pompa NIERZYJE.. jest jeszcze jedna opcja mało prawdopodobna ale jednak mi się przytrafiłą po przeczyszczeniu pompy i zamontowaniu jej spowrotem w baku juz niepompowałą kręciłą się ale juz niepompowałą co ja niewyprawiałęm wsadziłęm ją do butelki z PB, zalewałem i nic cholera jedna juz nieruszyłą znaczy nie zaczełą pompować bo kręcić to się kręciłą pięknie niepozostało mi wtedy nic innego jak odwiedzić hurtownie i wydać 488zł na nowa pompe... teraz jakby mi znowu umarła to bym juz poszukał jakiejś taniej oplowskiej nawrt z innym uchwytem i przełorzył samą pompe do uryginalnego uchwytu to jest proste do zrobienia.....

życze powodzenia i trzymie kciuki zeby to niebyłą pompa....
  
 
odpowiedz na pytanie czy buczy pompa - tak słychac cos takiego !!!! buczy cos z tyłu auta
 
 
U mnie bylo podobnie tylko ze odpalal i zaczynaly spadac obroty az do zera i tak caly czas... doczaglaem sie do serwisu z eskorta tam cos pogrzebali przy kompie zgarneli 130 zoli i autko znowu chodzi naormaline (wszystko trwalo okolo 1,5h) pozdrawiam i zycze jakiejs drobnostki...
  
 
A co do pompy to zeby ją wyciągnąc to cza wykręcac BAK czy jak tam napisałes ona jest pod tylna kanapą ??? bo ja mam od niedawna espero i mało o nim wiem...
 
 
A przy silniku wszystkie przewody sa na swoich miejscach i niepoprzecierane? Wtyczki dobrze powtykane?
Widzisz, mialbys gaz to mozna by zobaczyc czy na gazie odpala.
  
 
To może masz ciągle za mało paliwa ? Wlałeś ok 4,5 l a to jest "kropla" w pojemnosci naszych zbiorników. No i jeszcze sprawa zapowietrzenia układu paliwa - musisz wlać więcej benzyny. Pompa znajduje się pod tylnym siedzeniem z prawej strony, wystarczy je podnieść i widzisz taki okrągły dekielek.
  
 
DZis juz pozno i jutro rano ide pogrzebac troche popatrze posłucham i sie moze dowiem :( - dzieki wam koledzy za wskazówki Jutro dam znac co z tym fantem
 
 
A propo zarowki od rezerwy i wskaznika poziomu paliwa ... Dominik_Olechnowicz pisze, ze zarowka moze sie spalic... jak wtedy sprawdzic, ze w zbiorniku nie jest sucho, gdy wskazowka jest juz nisko. Jezdze w zasadzie na gazie i dopiero za jakies 4 miesiace bede tankowal paliwo. Chcialbym dojezdzic do rezerwy a potem wleje 10 l wysokooktanowej benzyny. Czy sprawdzaliscie juz poziom paliwa bez wskaznika lub zarowki rezerwy?
  
 
Ja nie i niewiem jak to mozna zrobic ale z checia sie dowiem o ile sie da
A co do gazu to ile ci pali ten wysysacz bo mi 10-11 benzyny w miescie !!
 
 
Witam ponownie :)
Sprawdziłem i pompa buczy i prad do niej dochodzi a przekaznik powinien byc dobry z tym ze nimam zielonego pojecia gdzie on ise znajduje . Doleje jeszcze paliwa tak z 10 litrów i obadam to.
A jak pompa buczy to moze byc tez popsuta ?? ?? ?? ??
 
 
Nio niestety moze .... najlepiej odłączyć przewo powrotu znajdujący się przy pompie i załączyć stacyjke powinno ci poleciec paliwo z weżyka powrotu to znaczy ze pompa pompuje i ze układ jest niezapowietrzony jak to bedzie ok ... to mozesz zacząć szukać gdzie indziej bo pompe masz ok.......
  
 
Ten przewód powrotny to jest ten widoczny pod tylnym siedzeniem ?? (z tym ze go bardzo ciezko zciągnąc z pompy chyba dlatego ze jest zimno i on jest trardy jak kamien)