"Kwestionariusz"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po każdym locie piloci są zobowiązani do wypełnienia kwestionariusza nt. problemów technicznych napotykanych podczas lotu. Formularz jest przekazywany mechanikom. Odpowiedzi mechaników są wpisywane w dolnej części kwestionariusza, by umożliwić pilotom zapoznanie się z nimi przed następnym lotem. Nikt nigdy nie twierdził, że załogi naziemne i mechanicy są pozbawieni poczucia humoru.

(P - problem zgłoszony przez pilota, O - odpowiedź mechanika).



P: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.

O: Niemal wymieniono lewą wewnętrzną oponę podwozia głównego.



P: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego lądowania reaguje bardzo twardo.

O: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego lądowania.



P: Martwe owady na wiatrochronie.

O: Zamówiono żywe.



P: Autopilot w trybie "utrzymaj wysokość" obniża lot 200 stóp/minutę.

O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.



P: Ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.

O: Ślady zatarto.



P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.

O: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.



P: Zaciski blokujące powodują unieruchomienie dźwigni przepustnic.

O: Właśnie po to są.



P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknięta.

O: Przypuszczalnie jest to prawda.
  
 
Dobre, było u nas (Espero) na forum