Zużucie paliwa a uszkodzenie czujnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
1.Czy to prawda ,że w przypadku uszkodzenia któregokolwiek czujnika ,sterownik EEC IV przechodzi automatycznie w tryb awaryjny( co oznacza zwiększone zużycie paliwa i mniejszą moc) a normalna praca możliwa jest dopiero po usunięciu usterki(brak zgłaszania błędów w "teście diodą świecącą")?
2. Czy przed "zagazowaniem" konieczne jest usunięcie wszystkich usterek zgłaszanych w w/w teście?
Dzięki za odpowiedź
pozdrawiam
Roger
  
 
Sławko o tym kiedyś pisał. EEC emuluje pewne standardowe procedury w przypadku awarii któregokolwiek z czujników, natomiast tryb awaryjny sense stricte prawie nie występuje.

Do zagazowania powinno się podstawiać w pełni sprawne auto, bo większość pożal się Boże gazowników czepia się później.