MotoNews.pl
5 Chłodnica e36 - przegrzewanie :((( (107880/0) - PT
  

Chłodnica e36 - przegrzewanie :(((

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio zauwazylem taki problem z chlodnica w swoim e36. a dokladnie plynu chlodzacego, a mianowicie wlalem brakujacy plyn i po 2 dniach jazdy znow zajrzalem pod maske w celu sprawdzenia poziomu plynu, i okzuje sie plyn ktory sie tam znajduje jest na najnizszym poziomie. jaka moze byc przyczyna tego ze ubywa?? chlodnica strasznie sie nagrzewa a przewod gumowy ktory odchodzi od niej po prostu jest tak goracy jakby sie mial zaraz stopic. Przed wlaniem plynu oczywioscie caly uiklad odpowetrznilem, i dalej malo plynu + te cale nagrzewanie . O co tutaj chodzi ?? jak uniknac tego przegrzewania i ubywania plynu ?? Moze visco mi nawalilo i nie chlodzi odpowiednio ?? W kazdym razie na desce kontrolka temp. jest caly czas na polowie, czyli tak jak powinna byc. Prosze o odp w tej waznej sprawie. PZDR


[ wiadomość edytowana przez: zdunekm dnia 2005-07-29 21:25:14 ]
  
 
Cytat:
2005-07-29 21:22:43, zdunekm pisze:
chlodnica strasznie sie nagrzewa a przewod gumowy ktory odchodzi od niej po prostu jest tak goracy jakby sie mial zaraz stopic. Przed wlaniem plynu oczywioscie caly uiklad odpowetrznilem, i dalej malo plynu + te cale nagrzewanie . O co tutaj chodzi ??



Jesli sie nagrzewa a temp silnika jest ok to wszytko jest ok. No chyba ze masz padniety czujnik..

Przed wlaniem płynu odpowietrzyłes układ??!!odpowietrza sie na pracującym silniku (w trakcie) cały czas dolewajac tak az powietrze z płynem przestanie sie wydostawac i poleci sam płyn przez odpowietrzniki (głównie ten w chłodnicy).

Moze tu lezy problem ze układ jest zle odpowietrzony i płyn osiada. Rózne poziomy płynu sa tez przy zimnym i ciepłym silniku. Kwestia przy jakim nalewasz.

pzdr