Wskaźnik ciśnienia oleju z klasyka do samary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest na allegro do wzięcia wskaźnik ciśnienia oleju. Czy da się go jakoś bezboleśnie przeszczepić do samary? Bo czujnik jakiś w każdym aucie jest i dyryguje czerwoną kontrolką. Pytanie czy da się to jakoś przepiąć na ów wskaźniczek i czy wskazania będą miały cokolwiek wspólnego z rzeczywistością?
  
 
Pisać, pisać , bo mnie też to interesuje
  
 
Szperam sobie w poszukiwaniu różnych tropów. Na razie na stronie skorpiona w czesciach do klasycznych znalazłem 2 rodzaje czujników oleju - zwykły i "na zegar". Zakładam więc, że należałoby zamienić zwykły czujnik z samary na taki "na zegar" (średnica, gwint te same?). Pytanie szto daljeje?
Na zdjęciu zegara z tyłu widać 2 gniazda na "poważne" jakieś kable i dwie zwykłe wsuwki. Ktoś ma jakieś pomysły?

Coś się zdaje, że prawie wszyscy "techniczni" wybyli na weekend
  
 
TUTAJ masz coś na temat wskaźnika temperatury oleju w Samarze


pzdr
CHIO
  
 
czy mi sie dobrze wydaje, że chłopcy sugerują wkręcić ten czujnik zamiast korka spustowego? Masljanyj kratier niewiele mi mówi. Krater olejowy
Tak przy okazji - z czego jest miska w samarze Aluminiowa? Bo sensowniejszym pomysłem byloby zrobienie dziurki i wspawanie takiej gwintowanej tulejki. Tyle ze jak to bedzie w argonie spawanko, to troszkę za to spawacz z 50 złych najmarniej weźmie. Chyba ze bedzie miał dzień dobroci dla Łajdakow
  
 
Miska w Samarze jest blaszana(stalowa) więc ze spawaniem nie będzie problemu


pzdr
CHIO


P.S.
Przejrzyj sobie inne "patenty" opisane na tej stronie
Ciekawa lektura
  
 
już kiedys przeglądałem. Frustrująco to działa - w 2000 matura w klasie lingwistycznej (6 godzin rosyjskiego tygodniowo przez 4 lata). Minęło 5 lat i potwierdza się, że narząd nieużywany zanika I jeszcze samochodowe słownictwo nie ułatwia sprawy.
Ale w wolnej chwili sie zawezmę i ze słownikiem pod pachą jakoś rozszyfruję co ciekawsze rozdzialy.
  
 
Witam. Mam taki i to działający w Samarze.Oryginalny czujnik ciśnienia został wykręcony z bloku.Tokarz zrobił mi trójnik o gwincie czujnika.Trójnik jest wkręcony w silnik na miedzianą podkładkę. Gruszka czujnika jest wkręcona na przedłużeniu osi trójnika natomiast oryginalny czujnik ciśnienia bo mniejszy jest wkręcony od góry w trójnik. Działają oba czujniki z tym że ciśnieniowy pokazuje dokładnie ile atmosfer. Jak zrobię forkę to Ci wyślę na skrzynkę - jak się uda.Pozdrawiam Tadeusz
  
 
Cytat:
2005-04-15 18:52:04, jaume pisze:
czy mi sie dobrze wydaje, że chłopcy sugerują wkręcić ten czujnik zamiast korka spustowego? Masljanyj kratier niewiele mi mówi.


Hehehe, a jakie masz ciśnienie w misce olejowej

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Cytat:
2005-04-15 21:53:56, skatad pisze:
ciśnieniowy pokazuje dokładnie ile atmosfer. Jak zrobię forkę to Ci wyślę na skrzynkę - jak się uda.



oki, będę dźwięczny
  
 
Cytat:
2005-04-16 00:06:35, Yanosik pisze:
Hehehe, a jakie masz ciśnienie w misce olejowej



zwróć uwagę, że tu już mowa nie o czujniku ciśnienia, a temperatury. I to datum można sobie akurat wziąć z michy
  
 
Założyłem nowy czujnik wskaźnika ciśnienia oleju (bączek). I cos w nim nie działa. Po włączeniu zapłonu wskazówka ciśnienia leci poza skale na maxa a powinna przecież trzymać sie mimimum.
Uważam go więc za zepsuty, bo wskaźnik raczej jest dobry. Przy rezystancji =0 (przewód od czujnika dotkniety do masy) wskaźnik jest w maksymalnym położeniu a przy rezystancji =nieskończoność (przewód luźny) wskazuje minimalne połozenie.

Zastanawiam sie, czy wskaźniki w 2107 i 2103 działały w inny sposób? Moze w 2103 zerowe ciśnienie to zerowa rezystancja czujnika a w 2107 odwortnie?

p.s. czy ktoś juz reklamował jakieś cześci w skorpionie?

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.