[ Corolla "00 ] Wymiana zarowki w oswietleniu zegarow.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Przejrzalem tematy i nie natrafilem na takowy problem.

Jak bezbolesnie wymienic zarowke w oswietleniu licznika i skad ja pozyskac??? Czy to jakis specjalny typ zarowki???

Auto to Corolla z 2000 roku wersja 1.4 VVTi.

Auto dostalem w uzytkowanie, jednak nie jest ono moje i wole uniknac rzezb i rzezni, stad to laickie pytanie. Z gory dziekuje za pomoc

Jezeli gdzies juz zostalo to opisane, to prosze o linke, a moj temat mozna zablokowac

Pozdr.

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
jak znam życie to musisz zegary wymontować.
  
 
Żaróweczkę kupisz w CPNie ale wcześniej musisz wyciągnąć starą.
  
 
Ale jestescie oszczedni w slowach

hehe!

chodzilo mi tutaj o to, jak wyciagnac te cholerne zegary, bo deska rozdzielcza jest tutaj zabudowana tak, ze nie da sie np. odlaczyc linki predkosciomierza od tylu licznika, a bez tego wymiana ani rusz :/

pozdr. serdelecznie



-----------------
http://plepleple.pl

[ wiadomość edytowana przez: el_comendanto dnia 2005-07-30 13:45:38 ]
  
 
Ja tam nie wiem na 100% ale wydaje mi się że nowe samochody nie mają już linek tylko sterowanie elektryczne
Toyota chyba nie jest tak zacofana i też tak poinna mieć
Więc pozostaje tylko jakoś kostki rozłączyć
  
 
linki już raczej nie ma. ale nawet jeśli jest to jest szybkozłączka. nie trzeba nic odkręcać. normalnie wyjmujesz, odpinasz wszystkie wtyczki.
  
 
Jesli jest to wersja japonska(3 drzwiowa,kombi lub sedan) to linka jest i trzeba ja odpiac przy skrzyni biegow bo inaczej nei wyciagnie sie zegarow!!!W wersji angielskiej juz tego nie trzeba robić.Zaróweczke dostaniesz tylko w ASO 3.4W!!!
  
 
Temat przerabiałem i tak:
-odkręcić wkręty mocujące osłonę szyby zegarów(2 chyba)
- opuścić kierownicę do dołu
-wyjąć szybę
-odkręcić wkety mocujące tablicę zegarów
- poluzować zaqpinkę na lince szybkościomierza-TAK jest linka!
zapinki nie ściąga sie do końca-wysuwa kilka milimetrów do oporu
- wyjąć końcówkę linki ze skrzyni biegów
- wyciągamy tablice zegarów- bez rozłączania innych przewodów wyjdze nie do końca ale daje sie namacać żaróweczki typu 5W5
-każdą obracamy w lewo o 90 stopni i wyjmujemy.

Polecam wymienić komplet bo po dłuższym czasie różnica w jasności będzie ogromna.

Powodzenia!
  
 
Cytat:
2005-08-01 12:41:03, Kafar pisze:
Temat przerabiałem i tak: -odkręcić wkręty mocujące osłonę szyby zegarów(2 chyba) - opuścić kierownicę do dołu -wyjąć szybę -odkręcić wkety mocujące tablicę zegarów - poluzować zaqpinkę na lince szybkościomierza-TAK jest linka! zapinki nie ściąga sie do końca-wysuwa kilka milimetrów do oporu - wyjąć końcówkę linki ze skrzyni biegów - wyciągamy tablice zegarów- bez rozłączania innych przewodów wyjdze nie do końca ale daje sie namacać żaróweczki typu 5W5 -każdą obracamy w lewo o 90 stopni i wyjmujemy. Polecam wymienić komplet bo po dłuższym czasie różnica w jasności będzie ogromna. Powodzenia!



I o to ssie rozchossilo

dzieki

Pozdrowki 4 ALL

-----------------
http://plepleple.pl