| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-09-12 18:06:00 Szukałem i nie znalazłem więc: Mam mkV 1,4 mono i za kilka dni bedzie rs2k .Więc z tym wiąże się moje pytanie jak wygląda przełożenie silnika? Czy po drodze są jakieś problemy związane z różnicami anatomicznyni tych pojazdów?Dodam że silnik bedzie kompletny tak że bardziej sie nie da
Ach i jak to pózniej wygląda w urzedzie i na przeglądzie?,chociaż w nowym dowodzie nie ma numeru silnika PS.prosze o wyczerpująca odpowiedz i pozdrawiam |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-09-12 18:16:58 polecam odrazu zmienic hamulce...:] |
ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-09-12 18:43:36 To raczej dobry pomysł.Z tego co wiem przód rs-a hamują 260mm tarcze a jak bym kciał coś większego to od czego np.podejdą? |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-09-12 18:44:58 od mondeo V6....280 mm.. |
ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-09-12 19:04:38 Tylko czy wejdą w 15'' felgi. A to zwykłe od mkV go ie wychamują?
[ wiadomość edytowana przez: ARECKI_TOM dnia 2005-09-12 19:06:56 ] |
eres Warszawa | 2005-09-12 19:08:59 260mm wentylowane z rsa w zupełnosci wystarczą,kwestia doboru dobrych tarcz i klocków |
ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-09-12 19:28:39 Qurde same problemy .A miało być tak pięknie.Zawias pasuje bo silnik nie.Jakieś uchwyty trza przerabiać.Chyba że w mkV są takie same w obu wersjach? |